marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) De kern van een forum is vragen stellen en beantwoorden, discussiëren en zaken delen. Of vind je dat we hier alleen heel stug het verschil tussen iso100 en iso200 mogen uitleggen? Een beetje leven op een forum kan geen kwaad toch? Wat is er mis met een topic als dit? Een soort uitdaging van wat je voor elkaar kan krijgen met je mobieltje, of iets anders in deze strekking. Nogmaals, ik pleit er niet voor om hier heel je portfolio te delen. En als een topic als dit iemand niet aanstaat, dan kan diegene toch niet meelezen of reageren? Ik lees ook niet elk topic. 27 september 2022 aangepast door marcoH 2 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 @ko3ntje @Bladehans60 Dat is inderdaad ook precies de insteek van ons geweest. Op Zoom.nl kun je je foto's delen, laten zien en een portfolio opbouwen, en het forum is bedoeld voor vragen en discussies. Natuurlijk is het delen van een foto op het forum voor een vraag, feedback of discussie gewoon toegestaan. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) 15 minuten geleden, Michelle zei: @ko3ntje @Bladehans60 Dat is inderdaad ook precies de insteek van ons geweest. Op Zoom.nl kun je je foto's delen, laten zien en een portfolio opbouwen, en het forum is bedoeld voor vragen en discussies. Natuurlijk is het delen van een foto op het forum voor een vraag, feedback of discussie gewoon toegestaan. Dus een topic als deze, of bijvoorbeeld een uitdaging of iets in die richting is niet toegestaan? en nogmaals, ik heb het nooit gehad over hier je complete portfolio delen. Weet ook niet waar die suggestie ineens vandaan komt. Een uitdaging als fotografen onder elkaar, waarbij iedereen kan reageren met een foto, dat is iets anders dan dagelijks je complete fotoshoot posten. 27 september 2022 aangepast door marcoH 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Dit soort topics zijn wel gewoon toegestaan, zolang het bijvoorbeeld nog gewoon een discussie of gesprek is, en niet alleen voor het delen van je portfolio. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 Nogmaals, dat was ook nooit de insteek. Ergens is ineens die discussie ontstaan, wat volgens mij niet eens nodig is. Het lijkt mij dat een mod dit topic dan al gesloten had. 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Laten we dan dit topic weer terugbrengen naar waar deze voor bedoeld is: laten zien waar je vandaag was! 📸 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Mag ik met terugwerkende kracht reageren? Ik was onlangs (vorige week) op mijn local spot, want daar is t altijd goed. een klein natuurgebied met wat plasdras, meertjes, slootjes en een kijkhut die te ver weg staat om er echt wat moois te zien. Ik zat met mn vriendin in de auto lekker naar zilverreigers, roeken, ganzen etc te kijken, tot er van achter een kudde boerenzwaluwen om onze auto heen trok, vliegenvangend richting het zuiden. Maar, wat schetste mijn/onze verbazing. Er zat een witte zwaluw tussen. Mijn vriendin en ik riepen tegelijk naar elkaar, WTF is dat!! te snel en te lastig om er uberhaupt 1 foto van te kunnen maken. flabbergasted zoals dat in goed nederlands heet. Tegen een wit wolkendek was dit dier heel snel niet meer waar te nemen. Maar voor amper 10 seconden bleef het toch in de buurt van de auto hangen Had ik er een foto van kunnen maken, dan was ik in de krant gekomen. Maar, helaas moeten we het doen met een waarneming, tegelijk door 2 personen. tja... once in a lifetime?? wie zal het zeggen. 4 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Is inderdaad Bijzonder 2 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 Soms zijn momenten mooi zoals ze zijn en heb je er samen een fijne herinnering aan. Maar bij deze moet ik toch wel zeggen dat het totaal en compleet smac is dat je daar geen plaatje van hebt kunnen schieten. zijn vogels een beetje honkvast behalve die trek naar het zuiden? Misschien komt het groepje nog eens terug? 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 59 minuten geleden, marcoH zei: zijn vogels een beetje honkvast behalve die trek naar het zuiden? Misschien komt het groepje nog eens terug? Op zich zou het zomaar kunnen dat ie weer terug komt. maar zwaluwen in het najaar, grote kans dat het trekkers waren en daar kun je als leek weinig over zeggen of juist dit groepje weer terug gaat komen. Voelsprieten en radar staan op scherp. 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 Dat wordt een dagelijks ritje dus? 😉 1 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 1 uur terug, marcoH zei: Dat wordt een dagelijks ritje dus? 😉 inmiddels maken de zwaluwen ruimte voor herfst. Zullen wel weer een half jaar moeten wachten. De zwaluwen die nu nog te zien zijn, zijn een uitzondering. 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) Om dan zelf ook maar weer ontopic te blijven… eigenlijk was dit gisteren, maar vandaag pas door lightroom heen gezwieperd. we waren aan het werk in een gymzaal met een lange stille gang die iets naargeestigs had (er zijn ook mensen bij wie de dunne poep langs de benen loopt bij dit soort gangen), dus ik had een idee in mijn hoofd voor een foto. Camera wel in de bus, maar belachelijke regenbui en geen zin om te lopen. Hier dus weer een met de telefoon geschoten, maar vooral heerlijk bezig geweest met nabewerking deze keer. slaap lekker….. 27 september 2022 aangepast door marcoH 5 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hjhvanbussel Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 @marcoH deze foto geeft een bepaalde “enge” sfeer goed weer. Doet mij een beetje denken aan de film the shining en ook wel iets van the green mile. 2 1 Quote 📷 Eyes like a shutter, Mind like a lens 📸 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 28 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2022 Dankjewel! Fotografisch wellicht niet zo sterk, maar het ging me vooral om de sfeer die ik in gedachten had voor deze foto. Zoals gezegd heb ik me ook meer bezig gehouden met de nabewerking. Ik moet zeggen dat je met de bestanden van een iphone best ver kan gaan in je bewerking. Om aan te tonen hoe de gang echt was en hoe ver je eigenlijk nog kan gaan met iPhone foto’s (heif formaat, al weet ik niet of het wordt omgezet naar jpeg bij importeren in lightroom) doe ik eens voor een keer de originele nu plaatsen. 2 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Missie geslaagd! Misschien nog een silhouet van een aanvallende roofvogel er in plakken?😄 1 1 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 28 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2022 Dat zit geloof ik standaard in luminar 4, die zal ik weer eens opstarten 😁 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 2 uren geleden, PeterKosterHT zei: Missie geslaagd! Misschien nog een silhouet van een aanvallende roofvogel er in plakken?😄 Vleermuis. 🤣Past beter in zo'n gang. 🤔😉 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 gister, zondag 9 oktober. Lekker dagje naar Petten. Surfen, want de golven leken goed. Daarna altijd combineren met mn waterbehuizing het water in om foto's te maken. dit keer wat later op de dag omdat de zon al weer vroeger lekker laag staat. Viel niet tegen. Wat me opviel, nog lekker met slippertjes buiten kunnen lopen en met zomerpak en blote voeten het water in. klimaatverandering heeft ook wel zn pluspunten. Mooie fotos aan overgehouden. 3 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 In mij geval 'waar was je vorige week' : Ameland Veschillende mooie zons ops en onders, duinlandschap, wad en als niet-kust-bewoner uiteraard een boottochtje met zeehonden spotten gedaan 5 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beuv-foto Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Vandaag even in mijn vaste bos geweest. Het waterloopbos. Helaas de meeste paddenstoelen wordt al minder maar de kleuren van de herfst komen er nu wel goed. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Waar zien we die kleuren dan. 🤔😉 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beuv-foto Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 1 uur geleden, ko3ntje zei: Waar zien we die kleuren dan. 🤔😉 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfred Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 (aangepast) Toch weer even er spuit geweest Hatertsevennen Nijmegen 23 oktober 2022 aangepast door Alfred 4 Quote Nikon https://instagram.com/alfredbekerfotografie?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/alfredbeker59/ http://instagram.com/alfred.beker.79/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 24 oktober 2022 Delen Geplaatst: 24 oktober 2022 Bij mij komt het telkens meer neer op waar was je gisteren ... Ook aan de boswandeling, hier Pelt/Hobos zijn de kleuren nu prachtig en de paddenstoelen uitbundig, sommige soorten zij inderdaad al een beetje op hun retour, maar andere juist fris en fruitig, ga ze hier niet allemaal uitstallen, wie wil kan er een stel op mijn FB pagina zien (stefanie.f.vandijk) of wat op m'n Insta (stefs_pictures) en nog een bospad op 500px, Ik heb overal wat staan 🙂 4 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen