Ga naar inhoud

Waar was je vandaag?


marcoH

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, xJildauuu zei:

Vandaag kwam ik toevallig bij oudehaske dit prachtige plekje tegen

_MG_5543-4.jpg

 

Dat is een prachtig plekje voor een fotoshoot. Mooi op klein half uurtje rijden afstand. ik ga me daar eens in verdiepen. dank je voor t delen. 

  • Like 4

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in een binnenvaartgebied en ben lang geleden ingetrouwd in een schippersfamilie. Naïeve, domme daad toen ik haar net kende: ik klom in een grote kraan in de haven van Duisburg (dat kon toen nog simpel, tegenwoordig staan overal hekken voor) en maakte daar een semi-luchtfoto van al die Nederlandse schepen die daar bij elkaar lagen. Heb uren in de doka gestaan voor alle nabestellingen...

Anyway, ik fotografeer dus nog wel eens schepen, kan ik mensen blij mee maken en ach, ik loop er toch, maar eigenlijk ben ik meer van de straatfoto. Soms gaat dat samen, zoals vanmiddag toen ik een in gedachten verzonken matroos trof.

 

Matroos-Sibilla.jpg

aangepast door PeterKosterHT
Woordje vergeten
  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vrijdagmiddag met beide schoondochters op interieurfotoshoot. Eén schoondochter heeft samen met mij de interieurontwerpen gemaakt, de andere schoondochter vindt het heel leuk om de foto's te maken. Familiebedrijf, dus, sterker nog... mijn jongste zoon werkt bij één van de bedrijven van de eigenaar als UI/UX-designer en hij heeft de visuals, logo, de narrowcastings ontworpen. De interieurontwerpster-schoondochter vond het wel geinig om "making of"-foto's te maken met haar telefoon, haha. 

NB, niet letten op de vloer en de ombouw van de counter. Wij hadden het veel mooier ontworpen, maar vanwege o.a. kosten is het "plastic fantastic" geworden ? 

WhatsApp Image 2022-11-04 at 16.58.12 (5) (Large).jpeg

aangepast door Ingridgb
  • Like 2

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister naar Fabrique des lumieres geweest, een deel van een expo van Jimmy Nelson op westergasterrein amsterdam. Voor wie hier nog naar toe kan (deze expo is tot 14-11) absoluut een aanrader. 

Helaas was het mega onduidelijk en is er op een paar minuten lopen van daar, nog een expo met normale prints

jimmy2.jpg

aangepast door darka
  • Like 1

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://online-omzetten.nl/dateiformat/jfif/

Alles over JFIF bestanden

Het JFIF-formaat ( JPEG File Interchange Format ) is gebaseerd op het bekende JPG-formaat. Om compatibiliteitsredenen en voor nog kleinere bestanden kan echter niet het volledige scala aan functies van het daadwerkelijke JPEG-formaat worden gebruikt. Over het algemeen is het JFIF-formaat – zoals u gemakkelijk kunt afleiden uit de Engelse naam – een beeldformaat dat is geoptimaliseerd voor bestandsuitwisseling (bijvoorbeeld op internet).

 

Opent bij mij standaard met Aurora HDR, maar kan je ook openen met Photoshop.

  • Like 1

Groet, Jan
Instagram: lenjan
Zoomprofiel: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, darka zei:

gister naar Fabrique des lumieres geweest, een deel van een expo van Jimmy Nelson op westergasterrein amsterdam. Voor wie hier nog naar toe kan (deze expo is tot 14-11) absoluut een aanrader. 

Helaas was het mega onduidelijk en is er op een paar minuten lopen van daar, nog een expo met normale prints

jimmy2.jpg

Ga ik niet meer redden. Als het van dezelfde club is al carrière de lumière (les baux de Provence), bassins de lumière (bordeaux) en atelier des Lumières (Parijs) zal het zeker indrukwekkend mooi zijn

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk weer eens tijd gevonden om er met de camera op uit te trekken en zowel zaterdag als zondag eind van de middag. 

Zaterdag waren we op zoek naar de flamingo's bij Nieuwe-Tonge in het Grevelingenmeer, maar helaas waren ze er (nog?) niet. Nu is er op Goeree-Overflakkee altijd wel iets fotogenieks te vinden, dus na wat foto's van de jachthaven doorgereden naar Stellendam, waar de vissersschepen in de late middagzon lagen te "shinen". 

En zondagmiddag zijn we naar Yerseke gereden en wat foto's gemaakt van de jachthaven en de vissersschepen.

IMG_4180-2 (Custom).jpg

IMG_4235 (Custom).jpg

aangepast door Ingridgb
  • Like 6

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Was ik gisteren gewoon weer even een dagje op pad, mét camera en fotografie-vriendin ? Bij Haarzuilens was nl. de jaarlijkse Country- en Christmas Fair. Gelukkig hadden we 's morgens veel geluk met het weer: blauwe lucht en zon, maar 's middags was het alleen maar plensregen, dus geen foto's meer gemaakt.

IMG_4277-2 (Custom).jpg

  • Like 4

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke menschen, toch weer even terug naar de basis…

waar was je, had je geen fotoshoot gepland, maar moest je toch een foto maken omdat je het niet kon laten, omdat wat je zag te mooi was om voorbij te laten gaan.

dus bij deze weer één met de iPhone genomen. 
Ik bracht de kinderen naar school en Zoetermeer was gehuld in een prachtige dikke mist. De kinderen waren dus nog net op tijd op school. 

Foto geschoten, gedeeld op Vero en ook nog eens een feature van Raw Community, wat het dan toch extra leuk maakt. 46FC9DF7-93F7-4B17-9351-7DFD9B438C57.thumb.jpeg.b852e63945ac2105a686cc2974bd51a0.jpeg

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...