vBartheld Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Ook lekker het bos in geweest! 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfred Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Lekker man!!!! 2 1 Quote Nikon https://instagram.com/alfredbekerfotografie?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/alfredbeker59/ http://instagram.com/alfred.beker.79/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Niet verkeerd! 3 1 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xJildauuu Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Vandaag kwam ik toevallig bij oudehaske dit prachtige plekje tegen 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 16 uren geleden, xJildauuu zei: Vandaag kwam ik toevallig bij oudehaske dit prachtige plekje tegen Dat is een prachtig plekje voor een fotoshoot. Mooi op klein half uurtje rijden afstand. ik ga me daar eens in verdiepen. dank je voor t delen. 4 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beuv-foto Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Vanmiddag even in het Engelse werk in Zwolle geweest. Als klein kind daar heel veel voetstappen neergezet. Maar mag er graag komen. Met altijd een prachtig uitzicht op de Ijsselbrug 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Gisteren in het Leuvense bos geweest 5 Quote Zoom.nl: https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rptonia Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Vorige week naar landgoed de Horsten geweest.. O.l.v Mike Muizebelt geweldig zoals die man je leert kijken en leert. Wordt nu wel beroerd als ik aan de stank denk van de inktviszwam... wat een lucht zeg bah.. 4 Quote zoom.nl rptonia instagram Tonniereekers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard-20 Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Ik heb vandaag nog een MTB toertocht vanuit Nunspeet gereden. De foto heb ik gemaakt op een hoge heuvel op de Elspeetse heide gemaakt. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 (aangepast) Ik zit in een binnenvaartgebied en ben lang geleden ingetrouwd in een schippersfamilie. Naïeve, domme daad toen ik haar net kende: ik klom in een grote kraan in de haven van Duisburg (dat kon toen nog simpel, tegenwoordig staan overal hekken voor) en maakte daar een semi-luchtfoto van al die Nederlandse schepen die daar bij elkaar lagen. Heb uren in de doka gestaan voor alle nabestellingen... Anyway, ik fotografeer dus nog wel eens schepen, kan ik mensen blij mee maken en ach, ik loop er toch, maar eigenlijk ben ik meer van de straatfoto. Soms gaat dat samen, zoals vanmiddag toen ik een in gedachten verzonken matroos trof. 6 november 2022 aangepast door PeterKosterHT Woordje vergeten 4 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 (aangepast) Ik was vrijdagmiddag met beide schoondochters op interieurfotoshoot. Eén schoondochter heeft samen met mij de interieurontwerpen gemaakt, de andere schoondochter vindt het heel leuk om de foto's te maken. Familiebedrijf, dus, sterker nog... mijn jongste zoon werkt bij één van de bedrijven van de eigenaar als UI/UX-designer en hij heeft de visuals, logo, de narrowcastings ontworpen. De interieurontwerpster-schoondochter vond het wel geinig om "making of"-foto's te maken met haar telefoon, haha. NB, niet letten op de vloer en de ombouw van de counter. Wij hadden het veel mooier ontworpen, maar vanwege o.a. kosten is het "plastic fantastic" geworden 😕 6 november 2022 aangepast door Ingridgb 2 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2022 Gatver, visgraat 😜 1 2 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 2 uren geleden, marcoH zei: Gatver, visgraat 😜 Hahaha, nog steeds heel populair, hoor 😉 maar wij hadden natuursteen-look geadviseerd en geen plastic-glimmende counter… 1 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 (aangepast) gister naar Fabrique des lumieres geweest, een deel van een expo van Jimmy Nelson op westergasterrein amsterdam. Voor wie hier nog naar toe kan (deze expo is tot 14-11) absoluut een aanrader. Helaas was het mega onduidelijk en is er op een paar minuten lopen van daar, nog een expo met normale prints 7 november 2022 aangepast door darka 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Wat is JFIF? 🤔 Ik kan er niks mee. 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 https://online-omzetten.nl/dateiformat/jfif/ Alles over JFIF bestanden Het JFIF-formaat ( JPEG File Interchange Format ) is gebaseerd op het bekende JPG-formaat. Om compatibiliteitsredenen en voor nog kleinere bestanden kan echter niet het volledige scala aan functies van het daadwerkelijke JPEG-formaat worden gebruikt. Over het algemeen is het JFIF-formaat – zoals u gemakkelijk kunt afleiden uit de Engelse naam – een beeldformaat dat is geoptimaliseerd voor bestandsuitwisseling (bijvoorbeeld op internet). Opent bij mij standaard met Aurora HDR, maar kan je ook openen met Photoshop. 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 2 uren geleden, darka zei: gister naar Fabrique des lumieres geweest, een deel van een expo van Jimmy Nelson op westergasterrein amsterdam. Voor wie hier nog naar toe kan (deze expo is tot 14-11) absoluut een aanrader. Helaas was het mega onduidelijk en is er op een paar minuten lopen van daar, nog een expo met normale prints Ga ik niet meer redden. Als het van dezelfde club is al carrière de lumière (les baux de Provence), bassins de lumière (bordeaux) en atelier des Lumières (Parijs) zal het zeker indrukwekkend mooi zijn 1 Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 (aangepast) Eindelijk weer eens tijd gevonden om er met de camera op uit te trekken en zowel zaterdag als zondag eind van de middag. Zaterdag waren we op zoek naar de flamingo's bij Nieuwe-Tonge in het Grevelingenmeer, maar helaas waren ze er (nog?) niet. Nu is er op Goeree-Overflakkee altijd wel iets fotogenieks te vinden, dus na wat foto's van de jachthaven doorgereden naar Stellendam, waar de vissersschepen in de late middagzon lagen te "shinen". En zondagmiddag zijn we naar Yerseke gereden en wat foto's gemaakt van de jachthaven en de vissersschepen. 14 november 2022 aangepast door Ingridgb 6 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 24 november 2022 Delen Geplaatst: 24 november 2022 Was ik gisteren gewoon weer even een dagje op pad, mét camera en fotografie-vriendin 🙂 Bij Haarzuilens was nl. de jaarlijkse Country- en Christmas Fair. Gelukkig hadden we 's morgens veel geluk met het weer: blauwe lucht en zon, maar 's middags was het alleen maar plensregen, dus geen foto's meer gemaakt. 4 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 26 november 2022 Delen Geplaatst: 26 november 2022 Vandaag vierde mijn kleindochter haar 1e verjaardag. 6 Quote Zoom.nl: https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 26 november 2022 Delen Geplaatst: 26 november 2022 Gefeliciteerd!!! 1 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfred Geplaatst: 26 november 2022 Delen Geplaatst: 26 november 2022 Van harte gefeliciteerd 1 Quote Nikon https://instagram.com/alfredbekerfotografie?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/alfredbeker59/ http://instagram.com/alfred.beker.79/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingridgb Geplaatst: 27 november 2022 Delen Geplaatst: 27 november 2022 10 uren geleden, Bladehans60 zei: Vandaag vierde mijn kleindochter haar 1e verjaardag. Gefeliciteerd! 1 1 Quote Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen: 📷 Zoom profiel 📷 Insta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 1 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2022 Oke menschen, toch weer even terug naar de basis… waar was je, had je geen fotoshoot gepland, maar moest je toch een foto maken omdat je het niet kon laten, omdat wat je zag te mooi was om voorbij te laten gaan. dus bij deze weer één met de iPhone genomen. Ik bracht de kinderen naar school en Zoetermeer was gehuld in een prachtige dikke mist. De kinderen waren dus nog net op tijd op school. Foto geschoten, gedeeld op Vero en ook nog eens een feature van Raw Community, wat het dan toch extra leuk maakt. 5 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcoH Geplaatst: 1 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2022 En alsnog gefeliciteerd Hans! 1 1 Quote Vero profiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen