Ga naar inhoud

Reclame voor Zoom Academy

Delen

Aanbevolen berichten

Beste Zoom,

Kleine irritatie.... Is het niet mogelijk om de reclame/promotie pop-up over de Zoom Academy, als je op zoom.nl zit, uit te zetten als je al een abonnement hebt? 
Moet toch mogelijk zijn als je toch al ingelogd bent met je account, lijkt me? Ik snap best dat jullie graag nieuwe abonnementen willen afsluiten het voelt alleen wat onzinnig als je al abonnee bent. 

Benieuwd of jullie dit vaker horen en/of jullie hier wat mee gaan doen.

Ben verder wel heel tevreden met Zoom!

Groet,

Roel / NachtBroeder

• Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ja! Helemaal met al het bovenstaande eens! Enorm irritant dat je bij elke nieuwe pagina de pop-up krijgt nog daargelaten dat je als abonnee helemaal niet zit te wachten op reclame om lid te worden! Het is gewoon te veel (net als de mailings trouwens, die heb ik van ellende helemaal uitgezet)

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al is dit niet echt vergelijkbaar met een popup. 

Popup is veelal in apart scherm geopend. 

Dit is melding op huidige pagina. Maar zou niet nodig hoeven zijn wellicht 🤔

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, ko3ntje zei:

Al is dit niet echt vergelijkbaar met een popup. 

Popup is veelal in apart scherm geopend. 

Dit is melding op huidige pagina. Maar zou niet nodig hoeven zijn wellicht 🤔

Bij mij was het een terugkerende pop up en nu ben ik die kwijt 😉 

• Like 1

Reto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag aan PeterKosterHT:
Ik kan niet vinden wat je als mogelijke oplossing beschrijft.
Zou je misschien dit stap voor stap kunnen beschrijven? Mijn dank is groot.

Overigens erger ik mij ook groen en geel aan dit venster. Heb al een paar keer naar de redactie een email gestuurd met de vraag of dit uitgezet kan worden.
Ze hebben echter nooit gereageerd. Ze hebben mijns inziens al genoeg reclame gemaakt voor de Zoom academy. Eerst via de email, vervolgens via de nieuwsbrief en nu via dat pop scherm. Je moet eens een keer van ophouden weten. Ik ben trouwens geen abonnee. 
Als de oplossing van PeterKosterHT niet werkt dan overweeg ik ermee te stoppen. Geen forum en nieuwsbrief meer. Zou ik trouwens wel jammer vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gondel zei:

Even een vraag aan PeterKosterHT:
Ik kan niet vinden wat je als mogelijke oplossing beschrijft.
Zou je misschien dit stap voor stap kunnen beschrijven? Mijn dank is groot.

Dan heb je adblock kennelijk nog niet.

Als je browser Chrome is, tik je in de adresbalk chrome://extensions/ , werk je met firefox dan tik je about:addons Microsoft edge heeft ook iets dergelijks

Geef in het zoekvenster op: adblock plus. Klik op installeren en volg de instructies.

Adblock blokkeert nu sowieso al boel irritante advertenties. Klik rechts op die vreselijke zoom academy advertentie, dan krijg je een menuutje metdiverse opties, waaronder één met een rood adblock ikoontje. Kies deze optie en klik op ok.

Klaar

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren schreef ik dat geen reactie van Zoom.nl kreeg op mijn email. Eind van de middag volgde er eindelijk een reactie van hun kant. Bij deze wat ze mij mailden:

Bedankt voor uw mail. De pop-ups komen vanuit een geautomatiseerd systeem dat, als het goed is, juist na een paar keer wegklikken zou moeten ‘leren’ dat iemand niet geïnteresseerd is. Vanaf dat moment zouden de pop-ups ook niet meer getoond moeten worden. In dit geval lijkt dat dus niet helemaal goed te gaan.

Bedankt voor de melding hiervan. Ik heb het doorgegeven aan de marketing afdeling, zij zullen er verder naar kijken.

Hartelijke groet,

Maarten Jacobi
Hoofdredacteur Zoom.nl

Bedankt PeterKosterHT voor je oplossing. 

• Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...