VanEeckhoutGeert Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Mijn toestel is een Canon EOS R 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ShotByDiVa Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Ik heb een Canon EOS 1300D 2 Quote Groetjes en veel fotoplezier, Diane Insta: https://www.instagram.com/shotbydiva/ Website: https://shotbydiva.wixsite.com/mijnsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prizm Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Vandaag aan de dag zijn de meeste merken fantastisch, maar het beste merk zit toch tussen je oren ? 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WHF Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Al jaren Nikon nu D850 en D500 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
molycote Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Ik heb tot volle tevredenheid een Canon D7 mark II. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ramselaar-Leo Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 (aangepast) Vanaf de Praktika via Samsung naar Canon en nu echt alles van Sony inclusief de lenzen. Ik gebruik wel al diverse full-frame lenzen maar dan met de a6500 als camera. En pak ook de telefoon er wel eens bij Samsung s20 ultra. (zie de panorama) T.z.t. komt er vast een een full-frame camera bij ??? 20 januari 2022 aangepast door Ramselaar-Leo spelfuot.... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdMatenPhotography Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 (aangepast) Nikon D810 nog steeds enorm onder de indruk van deze camera. 20 januari 2022 aangepast door vdMatenPhotography 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GovertKreuk Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Nikon D850 en D800 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VincentBeckers Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Begonnen met een Samsung systeemcamera, maar nadat Samsung gestopt was overgegaan naar Canon met als huidige toestel voornamelijk de 7Dii. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pietervdm Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 ik gebruik canon eos600d 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tessita87 Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Sony A7III ❤️ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TWvU Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Grappig ....! Wat mij toch wel opvalt dat het cameramerk voor zovelen zo interessant is . Ikzelf heb een Canon. En eigenlijk alleen omdat mijn allereerste toestel 'toevallig' ook een Canon was. En als je dan naast je fototoestel ook nog een verzameling glas bezit blijf je daardoor als vanzelf in hetzelfde merk hangen. Ik ben overigens prima tevreden met mijn toestel. Maar ik geloof direct dat alle ander merken net zo goed prima toestellen hebben. Alle zullen ongetwijfeld hun eigen specifieke dingetjes hebben. Maar als je gewend bent aan je eigen merk weet je daar dan ook het beste mee om te gaan. Maar dat is dan niks beter of slechter dan de rest ....!? 3 Quote Kruwt.nl Stockfotografie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Sluit me volledig bij je aan. Toevallig ook ooit begonnen met Canon omdat er aanbieding was. Als er aanbieding was van nikon of Sony of wat zat ik wellicht daar nog. ? 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Hier net zo. Begonnen in 2007. Keuze was gevallen op Nikon of Canon. Mede bepaalt door het aanbod van lenzen. Canon had op dat moment toevallig de betere aanbieding.? 3 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andstr Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Gebruik al jaren Nikon, ben in het bezit van een Nikon D50 en een D7200 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JolandaBakker Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Ik ben jaren geleden begonnen met de Nikon D5200 en nu overgestapt op de D7500 waar ik heel blij mee ben. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madada Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 (aangepast) Mijn allereerste toestel was een AGFA dat snel vervangen werd door de Konica T4. Na vergelijkingstesten in fotoclub overgestapt naar de Nikon F401. De eerste digitale was de Canon EOS D350. En dan, …. ik lees hier niks over de support en ondersteuning…. na een zeer slechte ervaring met support van Canon terug naar Nikon P90, D5300, Z6, Z50 en Z7ii. En de Sony RX10M5 mag er ook nog bij. (Als die ooit dan toch eens zou uitkomen) zolang je tevreden bent van ‘het merk’…. elk type heeft zijn eigenschappen. ‘De’ foto wordt niet door de camera, … maar door de fotograaf gemaakt. 21 januari 2022 aangepast door Madada 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeenVink Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Een Nikon D7500 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bladehans60 Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 3 uren geleden, Madada zei: Mijn allereerste toestel was een AGFA dat snel vervangen werd door de Konica T4. Na vergelijkingstesten in fotoclub overgestapt naar de Nikon F401. De eerste digitale was de Canon EOS D350. En dan, …. ik lees hier niks over de support en ondersteuning…. na een zeer slechte ervaring met support van Canon terug naar Nikon P90, D5300, Z6, Z50 en Z7ii. En de Sony RX10M5 mag er ook nog bij. (Als die ooit dan toch eens zou uitkomen) zolang je tevreden bent van ‘het merk’…. elk type heeft zijn eigenschappen. ‘De’ foto wordt niet door de camera, … maar door de fotograaf gemaakt. Hi Madada, Misschien dat je in het topic 'Cameras' jouw ervaring met Canon kan plaatsen? Het kan andere leden aanzetten om hun ervaring te delen. 2 Quote Zoom.nl: https://zoom.nl/profiel/bladehans60 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GerardSanders Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Ik ben een echt Sony-fan ! Ik fotografeer momenteel met de Sony A7III systeemcamera. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
musicmann Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 (aangepast) Canon EOS 70 D Canon EOS 400D 21 januari 2022 aangepast door musicmann 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Nice, hoezo goede timing ? of ik zie gewoon dubbel ? 2 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcel K. Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Canon EOS R6 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beuv-foto Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Canon 90D 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janquax Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 (aangepast) Op 19-1-2022 om 08:24, edithwie zei: Heb mezelf net verwend met een nieuwe Canon 90D, daarnaast heb ik al een tijdje de Canon Eos 750D Jarenlang de 750D Gehad. Prachtige camera, met veel lenzen e.d. Alles ingeruild ( veel te weinig voor gevangen) voor een compactcamera die me niet echt bevalt, met een heel klein zoekertje. Ik fotografeer niet veel meer maar heb onlangs een tweedehands 500D gekocht.. Lekkere camera. Voelt weer vertrouwd aan. 22 januari 2022 aangepast door janquax taalfoutje 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen