Meld je gratis aan

Vakantie special

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 15, 2010 12:35    Onderwerp: Vakantie special Reageer met quote

Sinds kort ligt de Zoom.nl vakantie special in de winkels voor €8,95.
Abonnees krijgen deze niet zomaar thuis bezorgd als onderdeel van het abonnement, maar kunnen deze wel op de website bestellen voor €7,95 inclusief verzendkosten.

Zelf heb ik deze in de winkel gekocht om zeker te zijn deze nog voor mijn vakantie te hebben en mee te kunnen nemen.

Inhoudelijk is het een interessante uitgave voor mensen die nog niet zo lang Zoom.nl lezen, zoals ik. Wie al langer leest kan dit nummer gebruiken als verzamelwerk met veel cursussen gebundeld in één editie, maar je kan hem ook in de winkel laten liggen, want er staat niets nieuws in. De uitgave bevat enkel artikelen die al in voorgaande nummers zijn verschenen. Het viel me helaas wel op dat er ofwel een foutje in staat, ofwel dat er echt geen letter/cijfer is aangepast in de artikelen. In het artikel over sluitertijd wordt verwezen naar een tabel op pagina 20. De tabel staat echter de pagina er na al, pagina 14. Ofwel een foutje, ofwel in het nummer waar dit artikel uit komt was het pagina 20. Jammer.

Ik vind het (als nieuwe Zoomer) een erg leuke uitgave zo voor de vakantie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 18, 2010 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Me too! Als je langer abonnee bent heb je er niet veel aan, maar voor beginnende fotograven en abonnees is het een heel leuk verzamelwerk! Alles bij elkaar en geen reclame tussendoor. Heb hem ook maar in de winkel gehaald, de bezorging vertrouw ik niet zo....
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jul 18, 2010 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dus die zomerspecial is NIET nummer 7, maar een los nummer, wat niet aan abonnees gestuurd wordt?

Ik kan zo snel nergens vinden waar ie te bestellen is.....iemand een link?
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jul 18, 2010 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij bij ledenvoordeel op deze site, maar het ligt eraan hoe lang je lid bent, want alle artikelen hebben al ooit eens in zoom gestaan.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2010 10:33    Onderwerp: Reageer met quote

Zie ook dit topic:
http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=32147

Graag daar verder. Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: