Meld je gratis aan

panasonic lumix tz 10 of sony hx5v, welke kopen?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Gebruikersreviews
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 23:33    Onderwerp: panasonic lumix tz 10 of sony hx5v, welke kopen? Reageer met quote

Ik ben nieuw op dit forum en wil een nieuw toestel aanschaffen.
Ik wil een compact toestel aanschaffen waar ik mooie foto's mee kan maken nu twijfel ik tussen de lumix tz10 of de sony hx5.
Welke zouden jullie adviseren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di dec 21, 2010 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit te twijfelen tussen dezelfde 2 camera`s.

Wat mij richting de sony trekt is dat ik tot nu toe de ervaring met panasonic heb dat de foto`s binnen bij weinig licht erg veel ruis bevatten.

De panasonic heeft echter weer scherpere foto`s in gewoon daglicht.

De panasonic heeft betere filmkwaliteit, maar daar is een camera niet voor.

Ik ben er nog niet uit, als er iemand is die kan aangeven of panasonic het ruisprobleem heeft opgelost, dan ben ik denk ik wel klaar.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 05, 2011 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Grappig, ben ook op zoek naar een nieuwe camera. Deze twee modellen staan ook op mijn lijstje. Naast de Casio Exilim FH100 en de Canon Powershot SX210 IS. Heb het hele internet afgestruind naar reviews. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze welk model je uiteindelijk koopt, maar met mijn lijstje aan wensen springt de Sony er toch steeds uit. In de winkel ook even gekeken naar hoe de camera's in de hand liggen. Canon valt dan echt af, omdat de flitser op een onhandige plek zit.

Finneke en Sevenhunt, hebben jullie al een keuze gemaakt? Zo ja, welk toestel is het geworden en wat zijn jullie ervaringen?

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen van andere Zoomers met deze modellen. Iemand?
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2011 03:15    Onderwerp: Reageer met quote

kijk maar eens op http://www.dpreview.com/reviews/Q210grouptravelzoom/page24.asp

aan de hand daarvan zou ik voor de sony hx 5 kiezen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Gebruikersreviews Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: