Meld je gratis aan

Nikon d2x

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Nikon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 15:08    Onderwerp: Nikon d2x Reageer met quote

Beste Zoomers,

wie kan mij helpen om een keuze te maken.

ik heb een budget van 600 euro en bezit mometeel een Nikon D100. ik wil graag een andere Body kopen, en gezien mijn budget ben ik aan het kijken voor een gebruikte body. na lang zoeken heb twee body's gevonden die na mijn mening een upgrade zullen zijn t.o.v. mijn huidige camera. Het gaat nl om een Nikon D300 en een Nikon D2x. ik denk dat beide camera wel goede camera's zijn, maar wat doe ik goed aan, kan iemand mij een Tip geven.

Bedankt en Groeten

Carmine Gaeta
BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 15:50    Onderwerp: Reageer met quote

D300 - betere AF, betere hoge isoos, iets mindere body en bediening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 09:54    Onderwerp: Reageer met quote

D300 ; is een generatie nieuwe en betere sensor (hogere iso's).

2e hands hou je nog genoeg van je budget over. Ter indicatie ik heb enkele maanden geleden een d300 + originele MB-D10 grip gekocht met circa 25000 clicks voor 475 euro.

Mark.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dezelfde overstap gedaan van D100 naar D300 nog geen seconde spijt gehad.
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

het enige voordeel van de D2X is de degelijker bouw. De D300 is een heel fijne camera!
BerichtGeplaatst: ma feb 23, 2015 13:37    Onderwerp: Reageer met quote

Als je niet de mogelijkheid hebt om de lens op een andere body te testen, zou ik er even mee terug gaan naar de winkel om het na te laten kijken. Zeker zolang er nog garantie op zit. Succes.
BerichtGeplaatst: ma feb 23, 2015 14:30    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Ik vermoed dat TS er na 2 jaar wel een antwoord op de vraag heeft gevonden. Graag even opletten dat er geen antieke topics worden gekicked.
[/Mod]

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Nikon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: