Meld je gratis aan

Evenement fotografie wat neem je mee.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

welke van de 2 lenzen zou u zoiezo meenemen.
sigma 19mm f2.8
0%
 0%  [ 0 ]
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2018 07:17    Onderwerp: Evenement fotografie wat neem je mee. Reageer met quote

Goede dag ik ga in een theater bij mij in de stad foto's maken. sfeer foto's van de evenementen voor social media de hele middag/avond met een tas zeulen is geen optie in een theater. hoe doen jullie dat met eventueel 1 extra lens en batterijen. Ik ben een fotograaf zonder flits ik wil het moment niet bederven met een flits voor de bezoekers. en de lichtshow mooi op de foto krijgen (een test voor mij als dit niks gaat worden dan gaat de flitser de volgende keer misschien weer mee.)

welke van de 2 lenzen zou u zoiezo meenemen.

ik heb 2 lenzen een kit lens de 14-42mm ƒ/3.5-5.6 II en de sigma 19mm f2.8 deze op een panasonic gx8 niet de perfecte camera en lens voor donkere omgeving maar we gaan de test/try-out aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2018 09:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een Nikon FF camera en zou in dit geval mijn 24-70 F2.8 menemen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2018 12:16    Onderwerp: welk opbjectief Reageer met quote

ja dit is mijn lens keuze die ik heb op dit moment.

panasonic gx8 met de 14-42 en een sigma 19mm 2.8

ik denk dat ik het ga proberen met de 19mm 2.8 lekker tussen het publiek onopvallend plaatjes schieten.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2018 13:58    Onderwerp: Re: welk opbjectief Reageer met quote

Richardhgv schreef:
ik denk dat ik het ga proberen met de 19mm 2.8 lekker tussen het publiek onopvallend plaatjes schieten.

Dat is vergelijkbaar met 38MM op FF, dat zou kunnen werken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2018 17:20    Onderwerp: Re: Evenement fotografie wat neem je mee. Reageer met quote

Richardhgv schreef:
en de lichtshow mooi op de foto krijgen (een test voor mij als dit niks gaat worden dan gaat de flitser de volgende keer misschien weer mee.)

Dan gaat het de volgende keer ook mis: je kan een lichtshow niet verlichten met een flist, ja maakt hem alleen minder zichtbaar door het toevoegen van extra licht.
Hoge iso(als het nodig is) en lichtsterke lenzen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: