Meld je gratis aan

Durst Laborator 1200

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2018 11:30    Onderwerp: Durst Laborator 1200 Reageer met quote

Dag allen,

Mijn vrouw heeft 2 jaar geleden een Durst Laborator 1200 gekregen via een erfenis. Wij hebben hem nooit gebruikt omdat we er niet veel verstand van hebben. Nu willen wij hem, inclusief meerdere accessoires, wegdoen. Nadat ik gister even snel wat info erover wilde zoeken kwamen we er achter dat wij ons toch even goed moeten laten informeren.
Als het namelijk blijkt dat het product €500,- waard zou zijn, zou ik erg balen als ik het voor €10,- laat ophalen hier. Waarna iemand met verstand het de dag erna voor veel meer zo doorverkopen.

Ik weet niet of deze hulpvraag hier überhaupt gepast is. Maar mocht iemand ons hierover k kunnen adviseren hoor ik dat graag.

Ik heb meerdere foto's van alle toebehoren. Ik zou deze kunnen plaatsen/sturen als dat nodig is.

Vriendelijke groet,
Bas Koeleman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2018 14:18    Onderwerp: Reageer met quote

Op eBay staat er een voor $1500 te koop maar die koopt niemand,die van mij heb ik voor 15 euro gekocht dat was ook nog met timer en 3 objectieven.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2018 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

Op http://www.analoogfotoforum.nl/ heb je misschien meer kans dat je een gegadigde vindt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2018 14:37    Onderwerp: Reageer met quote

€500 waard zou kunnen, maar het aantal klanten voor een vergrotingsapparaat is wel behoorlijk geslonken sinds het digitale tijdperk dus ik zou zo hoog niet gaan zitten met de prijs (ligt wel aan wat er nog bij zit aan accessoires
Maar meer dan €15 mag je best vragen, ik zag er op ebay voor €299, kijk nog even wat meer op de ebay's en marktplaatsen rond voor je er definitief een prijs op plakt
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2018 16:08    Onderwerp: Reageer met quote

Stefanie71 schreef:
s
Maar meer dan €15 mag je best vragen, ik zag er op ebay voor €299, kijk nog even wat meer op de ebay's en marktplaatsen rond voor je er definitief een prijs op plakt

Ze staan ook wel voor 100 te koop maar niemant moet ze hebben
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: