Meld je gratis aan

Abonneevoordeel fotoalbum.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2009 09:56    Onderwerp: Abonneevoordeel fotoalbum.nl Reageer met quote

Het abonneevoordeel bij fotoalbum.nl is altijd 20% korting op alle producten, zo lees ik op de site van Zoom. Helaas denkt Fotoalbum daar anders over: de korting wordt slechts eenmaal verstrekt, en de aanbieding is ook beperkt geldig, zo lees ik in de voorwaarden bij Fotoalbum.nl. Voor mijn tweede album moet ik nu het volle pond betalen. Is hier sprake van een miscommunicatie tussen beide partijen en wie heeft dan gelijk?

[Edit Keen]Titel onttagt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2009 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Als abonnee krijgt u permanent maar liefst 20% korting op alle producten van Fotoalbum.nl

Zo staat het inderdaad op de zoom website. Fotoalbum.nl kan ik helaas op mijn werk niet bekijken.

Ik wil iig de topicstarter bedanken dat hij dit aanstipt (fotoalbum.nl had ik namelijk nog niet bekeken). Ik ben van plan een fotoalbum te maken van mijn laatste vakantie en korting is natuurlijk altijd meegenomen.

Maar de kortingscode lijkt ook zo te zijn dat hij alleen dit jaar geldig is. En waarom kan iedereen zo de code bekijken en kopieren. Dan is het toch geen abonneevoordeel meer. (de reden waarom ik de code ook niet in dit topic kopieer)
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2009 11:34    Onderwerp: Zoom actie Reageer met quote

Beste gebruiker,

Namens Fotoalbum.nl geef ik graag een kleine reactie. Indien u meerdere bestellingen wilt doen kunt u gewoon contact met ons opnemen voor een nieuwe code. In de tussentijd zullen wij de gebruikssettings van de huidige code aanpassen zodat deze vaker kan worden gebruikt. Verder zullen wij na verloop van de huidige actiecode gewoon een nieuwe actiecode communiceren maar hiermee verkomen wij dat codes gaan zwerven over het net.
Mochten hier toch vragen over zijn neem dan ajb contact met mij op: jhvdhoeven@fotoalbum.nl.

Met vriendelijke groet,

Jan Hein

Laatst aangepast door fotoalbum op wo jul 22, 2009 16:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2009 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels heb ik op een 'creatieve' manier een tweede album mét korting besteld. De code zwerft dus al, maar dat is niet mijn probleem..
Overigens ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van het door mij gemaakte fotoalbum, dus wat mij betreft blijf ik albums bij Fotoalbum.nl bestellen. Het ziet er dus naar uit dat het met de beloofde korting helemaal goed komt!
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ben een nieuwe abonnee van Zoom, voorheen kocht ik het blad altijd los. Wijsheid komt met de jaren Wink

Ik wil een album laten afdrukken via fotoalbum.nl Hoe kom ik aan een kortingscode?

Heeft iemand ervaring met de verschillende papiersoorten? Als ik een album maak op gewoon papier zie ik in de 'tool' geen naad tussen de pagina's als ik een foto vullend op 2 pagina's heb. Bij het maken van een album op fotopapier zie ik een zwarte lijn wat ik er minder fraai uit vind zien. Iemand ervaring hiermee?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do aug 27, 2009 15:36    Onderwerp: Reageer met quote

!!!!! FOTOALBUM.NL WERKT NIET OP MAC -OS X LEOPARD- !!!!!

Hallo,

De afgelopen vier weken ben in bezig geweest mijn album (gemaakt in de software van fotoalbum.nl) online te bestellen. Telkens blokkeerde het programma

Ik heb een MacBook Pro - OS X Leopard, en "fotoalbum.nl" wijst erop dat zij uitstekende Mac-software hebben

Diverse malen heb ik de klantenservice gebeld, ieder telefoontje duurde niet langer dan 30 seconden, met de boodschap: "U moet nog even de nieuwe update downloaden, dan werkt het direct"... Dit heb ik z'n 8 á 9 keer gedaan.

Na deze vier weken kreeg ik een telefoniste aan de lijn, die mij kon vertellen dat met vragen over de software i.c.m. Mac het beste kon mailen. Zo gezegd, zo gedaan.

Op dit mailtje kreeg ik het subtiele antwoord: "Werkt helaas niet op de Leopard." Dat was het...

Ik heb daarop direct de klantenservice gebeld, en ze gevraagd of ik iemand kon spreken, die mij direct kon helpen met mijn probleem.

tel "Maar u werkt op Mac meneer? Dan werkt het niet..."
ik "Op jullie site staat van wel!"
tel "Ja, dat klopt, maar niet op Leopard"

dus... Kortom
Een week gewerkt aan een fotoboek.
Geen enkele optie om het af te laten drukken.
En de klantenservice zonder service.
Geen oplossing voor mijn probleem.

!!!!! FOTOALBUM.NL WERKT NIET OP MAC -OS X LEOPARD- !!!!!
Naar boven
BerichtGeplaatst: do aug 27, 2009 15:48    Onderwerp: Reageer met quote

Overstappen naar deze dus Wink -->

Lifeware schreef:
Fotoboeken van Albelli zijn verkozen tot nr. 1 in de Consumententest!
Gisteren nog in het nieuws met (onze) Jasper de Weerd van zoom.
http://www.albelli.nl/

Lifeware

-Fotograferen is schrijven met licht-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma aug 31, 2009 09:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou voor een album van Profotonet gaan Wink
Sterker nog, dat ga ik binnenkort ook doen Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo sep 02, 2009 10:29    Onderwerp: Fotoalbum.nl Mac Software Reageer met quote

Ik wil niet telkens in jullie forum stappen als leverancier maar vind het toch fijn om sommige dingen weer recht tezetten.
Maar als reactie op Jaap Buijs: Onze sofwtare werkt wel op de Mac maar runt op de nieuwere versies (Mac OS X 10.5 en hoger). Nogmaals mochten jullie hier toch vragen over hebben neem gerust contact met mij op: jhvdhoeven@fotoalbum.nl

Overigens is die consumententest al uit 2008 Smile

Met vriendelijke groet,

Jan Hein
Naar boven
BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 19:51    Onderwerp: Re: Fotoalbum.nl Mac Software Reageer met quote

Jan,

Dat klopt maar ten dele.

Hij werkte idd naar tevredenheid, echter na de upgrade van mijn Mac naar snow (10.6) was fotoalbum.nl het enige software pakket wat het opgaf Crying or Very sad

Dat is dan wel weer jammer, blijkbaar toch niet zo Mac proof
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 22, 2010 17:35    Onderwerp: Fotoalbum.nl Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik lees in het forum dat de kwaliteit van fotoalbum.nl goed is. Dat is mooi..alleen ik moet het eerst zien,dan geloven!

Ik heb in december mijn fotoalbum bij fotoalbum.nl besteld. Alvorens de bestelling finaal is, moet je uiteraard wel eerst het verschuldigde bedrag voldoen. Dit heb ik gedaan....en ik wacht nu bijna 2 maanden op een fotoalbum.......terwijl er op de site staat dat het fotoalbum binnen 5 werkdagen geleverd zal worden..... Rolling Eyes

In de tussentijd met de klantenservice een paar keer gesproken en daar werd mij medegedeeld dat ik nog even moet wachten....die album komt vanzelf wel???!!! Shocked

ik bel met de klantenservice...ik stuur mails uit...maar ik word niet geholpen....wat heb je aan kwaliteit als je het resultaat niet te zien krijgt!!?
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is raar en erg slordig! Ik heb recentelijk weer twee albums besteld en die waren inderdaad binnen een week binnen. Kwaliteit is prima.
Maar dit zou ik toch echt niet accepteren, je hebt betaald en moet men dus leveren, het kan een keer wat langer duren maar een paar maanden is onacceptabel! Heb je alle mailtjes met bevestigingen e.d. nog? Blijven bellen zou ik zeggen want dit is echt niet bepaald klantvriendelijk!
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2010 13:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb alle mailtjes nog inderdaad...Een bevestigingsmail van betaling, een bevestigingsmail van de order en ook de mail correspondentie met een medewerker van fotoalbum.nl, waarin ik geen concreet antwoord kreeg over wanneer ik mijn fotoalbum mag verwachten. Weer gemaild met dezelfde vraag...maar er wordt niet meer op mijn mailtjes gereageerd..

Dus heb ik maar gebeld met de klantenservice..en daar kreeg ik dus het antwoord dat ik nog even moest wachten, dat het fotoalbum vanzelf wel zal komen...Nou....het is bijna 2 maanden geleden....ik denk niet dat die fotoalbum mij nog gaat vinden!!

Ik ga van de week maar weer met de 'hulpzame' klantenservice bellen...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: