Meld je gratis aan

Een compliment mag ook

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2010 22:19    Onderwerp: Een compliment mag ook Reageer met quote

Er zijn hier veel negatieve dingen te lezen, maar een complimentje op z'n tijd lijkt mij meer dan normaal. Een paar weken geleden heb ik een abonnement afgesloten (nadat ik al regelmatig een magazine los had gekocht), maar het laatste nummer wat is uitgekomen zou ik nog niet krijgen. Daarom even in de winkel het magazine losgekocht aangezien het over reisfotografie ging Smile

Gisterenavond ben ik vooraan het magazine begonnen met lezen en even later zat ik op de laatste pagina. Goede artikelen en hele mooie foto's.

Ga zo door en ik kijk al uit naar het volgende nummer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 12:53    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ben ik het totaal mee eens, het magazine opzich is iets waar ik elke keer weer naar uitkijk.

www.stevenbliek.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

na alle 9soms onterechte, soms terechte) kritiek, mag een compliment inderdaad ook wel.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 15:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb begin december een abonnement afgesloten, met als geschenk de twee tassen.
Zoals beloofd kreeg ik op 23 december de eerste Zoom in huis, de tassen werden een dag later bezorgd.

Chapeau!
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 16:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik vind als beginner zoom magazine erg leuk. Ik was een beetje bang dat het vooral voor gevorderden zou zijn, maar dat is juist niet het geval Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Juist niet!

Ik ben hier ook begonnen als beginner en heb hier veel motivatie gekregen en veel geleerd! (Lijkt mij óók een compliment!)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: