Meld je gratis aan

Ervaringen met de robuuste Samsung HMX-W200?!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 14:31    Onderwerp: Ervaringen met de robuuste Samsung HMX-W200?! Reageer met quote

Beste allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2012! Dat het een fotogeniek jaar mag worden ...

Om korte filmpjes te maken van ons werk in Mali, West-Afrika gebruikte ik voorheen een FLIP camera. Deze (door sommige genoemde) Micky Mouse camcorder verbaasde me menigmaal als het ging om de kwaliteit van zowel beeld als geluid.

Na een straatoverval raakte ik deze kwijt en heb ik een Samsung HMW-W200 hiervoor in de plaats gekocht. Mede omdat deze als robuust werd aangeschreven in Zoom.nl en het water- en stofdichte aspect meer dan handig is in een woestijnklimaat als Mali.

Tot op heden ben ik niet onder de indruk van de filmische kwaliteit van deze camcorder: witbalans is vaak onnatuurlijk, tenzij onder de hemelzon, geluid is niet geweldig en de genomen foto's met dit apparaat zijn onder de maat.

Heeft iemand anders deze camcorder in bezit en heeft soortgelijke ervaringen?

Zijn er anderen die een goede, niet te dure "vervanger" hebben, waarbij zowel video, audio als foto's van goede kwaliteit zijn? Ik zag in de Zoom.nl van juli 2011 de "Olympus LS-20M" staan...heeft iemand deze in bezit?

Bij voorbaat dank voor je input!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 18:39    Onderwerp: Video Reageer met quote

Hallo btwien,met ale respect voor je, en al de goede bedoelingen, met het filmen zijn dit niet de camera's die je moet hebben, tenminste wat je opschrijft wat je al tegen bent gekomen van de Samsung en Olympus is van het zelfde laken,kijk eens naar de GoPro Hero in de USA kost die $299, waterdicht,t stofvrij,robuust en kleurbalans zelf instellen,alleen het is wel een super groothoek, je kan geen lens verwisselen en de kosten zijn iets hoger.Tja anders moet je er over denken een ander systeem te nemen en dan ben je altijd duurder uit.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

Beste fotoutrecht, bedankt voor je reactie, ik ga de GoPro Hero eens goed bekijken.

Hartelijke groet!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: