Meld je gratis aan

wat moet ik doen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 11:47    Onderwerp: wat moet ik doen Reageer met quote

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een beginneling voor wat betreft foto's maken. Ik heb een Nikon D 90, Ik heb een probleem. Ik fotografeer katten. Nu heb ik overdag's geen tijd en wil dus de foto's in de avond uren maken. Ik heb dan ook te weinig licht. Nu ben ik gaan zoeken voor lichtboxen maar ik heb daar niet genoeg verstand van. Hebben jullie een tip voor mij wat ik nodig heb om het licht goed te krijgen. Ik weet dat goedkoop duurkoop is. Weet iemand wat ik het beste kan kopen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Wat je zou kunnen doen is een goedkoop 5 in 1 reflectiescherm bestellen op E-bay voor een €10 oid.
Vervolgens een goedkoop statief waar je een reportageflitser op kan zetten en een paraplu kan insteken.
Dan nog een witte shoot thru paraplu en je kan schieten.

Met een simpele setup als dat maak je dit soort foto's zonder veel gedoe of kosten.

Daarna kan je het zo duur maken als je zelf wil. Van complete studioapparatuur en flitsers tot achtergrondsystemen met 20 kleuren papier.

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 01:22    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je een reportage flitser, want dan is strobist misschien je oplossing. Er zijn ook betaalbare studio setjes van Falcon Eyes. Als je al een flitser hebt kun je voor €130,- een strobist set met radio triggers:
Deze set wordt bij Fotoshop Aalten aangeboden:
Paraplu: Phottix 91cm witte doorschiet paraplu €29,95
Statief: Phottix P-200 strobist statief €39,95
Neigkop: Phottix Varos standaard €24,95
Trigger set: Yongnuo RF602 €39,95
Totaal prijs €134.80 set korting €129,90
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: