Meld je gratis aan

StudioKing FSKB 400W Studio Kit

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 21, 2012 21:51    Onderwerp: StudioKing FSKB 400W Studio Kit Reageer met quote

Daar ik mezelf aan het orienteren ben op een compleet flitsset voor in de studio ben ik uitgekomen op de StudioKing FSKB 400W Studio Kit. Nu ben ik alleen nog op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit set. Als of niet positief. Alle reacties zijn welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 00:46    Onderwerp: Reageer met quote

De studioking FSKB 400 is in de Zoom.nl editie september 2011 samen met nog een set of 8 getest. Kwam als 1 na beste uit de test (score 8,5). Een zeer respectabele score denk ik! Hieronder de link naar de test. Succes met je zoektocht! Wink

http://www.fotoflits.com/files/Tests%20&%20Reviews/zoom.nl%20-%209%20betaalbare%20flitssets%20test%20(nl).pdf

Merkte zojuist dat de link alleen maar werkt als je hem in de adresbalk van je browser kopieert. Erop klikken leidt je er dus niet naar toe. Sorry, voor dit ongemak!
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ja zo'n stukje in zoom.nl is leuk maar het geeft geen gebruikersopinie. En die mening zoek ik, en of die nou positief is of negatief maakmij niets uit.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 21:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik werk zelf niet met studioking, dus kan niets over het gebruik of wat dan ook zeggen. Een bekende van me, die wel met de studiokingen fskb 400w werk, is er zeer tevreden over. Meer informatie buiten de zoom.nl test, kan je helaas niet geven. Succes verder!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: