Ga naar inhoud

Hoe vind ik een bepaald profiel op Zoom.nl


j.a.ws

Aanbevolen berichten

Zojuist, ko3ntje zei:

Weet je wel de naam? 

Of hoe heb je het geprobeerd ?

Ja ik heb een naam, maar als ik nu bijvoorbeeld jouw reactie zie en wil jouw profiel bekijken hoe gaat dit dan in zijn werk? Als ik op jouw foto klik kom ik alsnog uit in forum en zie geen afbeeldingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad geen zoekfunctie voor personen hoewel je dat wel zou verwachten bij de zoekfunctie op de homepage van zoom, als ik daar ko3ntje intyp vind hij ook echt helemaal niks, ook geen foto's gemaakt door ko3ntje. Misschien dat dit nog wel gemaakt kan worden @Zoom.nl ??? Ik meen toch dat het wel ooit kon, dan kreeg je wel niet de persoon maar wel alle fotos van die persoon en mensen met vergelijkbare namen, volgens mij heb ik zo in het verleden wat fotokennissen op zoom opgezocht (ik kan me niet indenken dat ik sommige van die namen met direct type heb gevonden ...)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Stefanie71 zei:

Er is inderdaad geen zoekfunctie voor personen hoewel je dat wel zou verwachten bij de zoekfunctie op de homepage van zoom, als ik daar ko3ntje intyp vind hij ook echt helemaal niks, ook geen foto's gemaakt door ko3ntje. Misschien dat dit nog wel gemaakt kan worden @Zoom.nl ??? Ik meen toch dat het wel ooit kon, dan kreeg je wel niet de persoon maar wel alle fotos van die persoon en mensen met vergelijkbare namen, volgens mij heb ik zo in het verleden wat fotokennissen op zoom opgezocht (ik kan me niet indenken dat ik sommige van die namen met direct type heb gevonden ...)

Klopt. Vroeger vond je inderdaad ook gebruikers als met de zoekfunctie zocht.

  • Like 1

Groet, Jan
Instagram: lenjan
Zoomprofiel: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens haar profiel komt ze uit Goudswaard. Snelle google leert dan dat ze in haar Flickr-profiel haar mail-adres gezet heeft: wander.jjw@planet.nl

Zou overigens wel wat hebben als Zoom gebruikers gewoon de mogelijkheid biedt een pb'tje te sturen.

aangepast door PeterKosterHT
Toevoeging
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zoeken van profielen op Zoom moet inderdaad (voor nu) via die manier! Het staat op de lijst om het toe te voegen aan de website. Wij van de redactie kunnen helaas ook niet makkelijker profielen zoeken via de website.

Daarnaast, om contact op te nemen met een andere fotograaf op Zoom, kun je ook een mailtje met je verzoek sturen naar redactie@zoom.nl, dan sturen wij het weer door naar het juiste mailadres!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...