Ga naar inhoud

Nabewerking uitbetalen.


snippephotography

Aanbevolen berichten

 

iK heb een vraag ik maak de foto’s van de afgeleverde vrachtwagens op mijn werk.  eigen foto materiaal en ongeveer een uur edit werk per vrachtwagen. denk aan drie misschien vier vrachtwagens per maand, nu maak ik de foto’s onder werk tijd. maar de edit die doe ik thuis na werktijd, maar nu vind ik het lastig hier een bedrag voor te rekenen misschien iemand tips of ideeen.  alvast bedankt.

(Ik ben geen full time fotograaf en doe normaal eigenlijk alleen natuur en landschappen en verkoop mijn prints.  dus nog geen KVK nummer of eigen bedrijf)  

Misschien het verkeerde topic maar kon niet echt de juiste vinden. 


 


 

 

 

D2BBAFB7-F67D-45A2-8B6C-44923406BE43.jpeg

54C111F6-A97C-47CF-BE2A-7E39AD66A99D.jpeg

CFB32728-0D78-4F3E-89E8-6BDC639DF069.jpeg

02C653DE-D5F5-459D-A124-1B9A7AF8B52C.jpeg

530913AB-E0D3-439D-9C8C-D6E25A189417.jpeg

5A241D39-AF00-4522-8E78-2674D1C9FB61.jpeg

B55DA1D9-EDAA-4EE8-9128-A546DC972654.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, dit lijkt mij typisch iets dat je het best met je baas kunt bespreken. Kennelijk geeft hij die foto's als relatiegeschenk aan zijn klanten, en ook als jij degene bent die de foto's feitelijk geeft, zullen ze jou als de man van je baas zien en het zo opvatten. Heb je je baas ooit verteld hoeveel tijd er in die nabewerking gaat zitten? En dat die apparatuur van jou toch ook beetje last heeft van slijtage? Mogelijk staat hij daar helemaal niet bij stil... En aan de andere kant sta jij er kennelijk niet bij stil dat de klant zal denken dat het een relatiegeschenk is, maar als dat zo is maak je als bedrijf een heel gekke indruk als daar plotseling een aanvullende rekening voor komt.