Ga naar inhoud

Ik ben op zoek naar gastbloggers


kasiasfotogalerie

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een of meerdere gastbloggers welke een blog willen schrijven binnen mijn branche (fotografie, trouwen, newborn fotoshoots, portretfotografie, zakelijke fotografie, trouwlocaties en overige).

Wat er tegenover staat is dat wij zowel gratis als betaald gaan adverteren en linkbuilding gaan toepassen op jouw blog. Je zult dus véél naambekendheid genereren maar ook traffic naar jouw eigen website met de (do-follow) backlink (max 2 stuks) die je mag plaatsen naar jouw eigen profiel of website. Wij adverteren betaald op verschillende websites, platform en en social media. Deze kosten zijn dus voor ons en leveren jou gratis publiciteit op.

Dit is dus super aantrekkelijk voor beginnende bloggers of mensen die gewoon wat extra traffic naar hun website/ blog willen krijgen.

Check onze website voor meer informatie op https://kasiasfotogalerie.nl/gastblog-schrijven/.

Een gastblog dient idealiter SEO geoptimaliseerd te zijn en hoge resolutie foto's te bevatten. Indien je zelf niet voor foto's kan zorgen of SEO optimaliseren dan nemen wij dat voor onze rekening (kosteloos).

Jouw blog zal overigens permanent blijven bestaan en wij zullen permanent en actief linkbuilding uitvoeren en betaald adverteren voor jouw blog. Wij krijgen verkeer dankzij jouw gratis blog, en jij krijgt verkeer omdat wij betaald SEO en linkbuilding doen. Op deze manier kunnen we elkaar dus een handje helpen,

De topics moeten in mijn branche zijn, maar mogen dus wel wat afwijken. Denk aan leuke trouwkleding, baby kleding, sieraden of misschien ben jij de eigenaar van een mooie en leuke locatie waar mensen kunnen trouwen of een fotoshoot kunnen houden?

Neem vrijblijvend contact met mij op als je een gastblog wilt plaatsen 

https://kasiasfotogalerie.nl/blogs-over-bruiloft-baby-engagement-en-portret-fotografie/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...