Ga naar inhoud

Newborn props kopen


kasiasfotogalerie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik maak vaak newborn fotoshoot's maar tot op heden heb ik nog nooit met props gewerkt. Nu ben ik aan het kijken waar je mooie, leuke en unieke dingen kunt kopen maar ik vind het helaas allemaal erg tegenvallen. Op Etsy kom je leuke dingen tegen maar ik verwacht dat de kwaliteit veel te wensen toe laat als je daar wat koopt (geen ervaring hoor!).

Hebben jullie tips voor leuke internet adresjes waar je mooie props kunt kopen voor newborn fotografie?

 

Groetjes,

Kasia

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, PeterKosterHT zei:

Ik zou dat niet op Internet kopen, dan moet je altijd maar afwachten wat je krijgt. Ik zou wat tijd steken in rond struinen bij kringloopwinkels en winkels op het snijvlak van curiosa en antiek.

Dat is inderdaad ook een goede! zeker voor de mandjes en dergelijke, alleen veel dingen (de mooiere dingen) ga je denk ik niet zo snel bij die winkels vinden haha. Maar een goede tip van jou Peter! Ga ik zeker volgend weekend eens gebruik van maken want wie weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een keer een hele reeks pakjes via Ali besteld. 

Denk aan pakjes zoals een kikker, slak, Mickey, mandjes. Schapen deken etc. 

Kwaliteit kan zeker nog beter als Ali. 

Maar ik ben zeer tevreden. ?

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Etsy kun je op zich best doen hoor, zijn vooral veel kleine kunstenaars die daar hun spulletjes verkopen, als je een beetje uitkijkt kun je daar zeker unieke dingetjes kopen van prima kwaliteit. De Ali's voor outfits zijn ook prima, maar goedkoop is ook wel echt goedkoop daar. Wat Peter al aanstipt, bij de kringloop, kunst en curiosa beurs/winkel of jaarlijkse vlooienmarkt in de buurt kun je het spul in ieder geval even vastpakken, voor deze tak van sport wil je toch wel van tevoren weten of het stevig genoeg is en of er geen scherpe randjes aan zitten toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...