Ga naar inhoud

Van dag naar nacht


MacWindow

Aanbevolen berichten

Medio 2019 heeft er in Zoommagazine een prachtig artikel gestaan met als onderwerp 'Van dag naar nacht.' Daarbij twee foto's van een berglandschap overdag en met PS bewerkt tot een nachtfoto. Ik kan het niet meer terugvinden en ik ben bang dat ik het betreffende nummer weggegooid heb.

Wie kan mij aan dit artikel helpen?

--

Vr gr Jan Eigenraam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt natuurlijk ook een stuk of je zo'n landschap hebt of een stadsgezicht waar je straatverlichting en licht in de ramen aan moet zetten, moet kijken waar het licht van de lampen zal vallen en oplichten en andere delen weer donkerder maken, schaduwen creëren etc etc.?

Groet, Jan
Instagram: lenjan
Zoomprofiel: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2023 om 21:08, Lenjan zei:

Het scheelt natuurlijk ook een stuk of je zo'n landschap hebt of een stadsgezicht waar je straatverlichting en licht in de ramen aan moet zetten, moet kijken waar het licht van de lampen zal vallen en oplichten en andere delen weer donkerder maken, schaduwen creëren etc etc.?

Klopt en dank je Lenjan. In bijgevoegde foto heb ik de straatverlichting aangezet in PS. Het was vlak voor deze vanzelf aan ging. Best veel werk, zeker als je ook nog eens het licht ergens op wil laten stralen. Laat ik maar eens beginnen met een eenvoudige foto. 

2022 05 14 OKW-1mB.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...