Ga naar inhoud

Inzomen tijdens foto maken Panasonic FZ2000


Angel70

Aanbevolen berichten

Ik probeer tijdens lange sluitertijd in te zomen (bijv. Kerstverlichting om zodoende strepen te krijgen).

Ik kan wel aan de zoomring draaien maar toch gebeurd er niks. Het lijkt of er een soort van blokkade op zit waardoor je tijdens het fotograferen niet kunt inzomen. Ik heb een Panasonic FZ2000. Waarschijnlijk zal het een bepaalde instelling zijn maar in de handleiding kan ik hier niks van vinden. Iemand van jullie een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je in de camera de focus modus op MF zetten of het is de beeldstabilisatie van de camera die dwars ligt. Een kennis van mij had dat met zijn systeemcamera aan de hand toen hij probeerde te pannen, de beeldstabilisatie moest eerst af want de camera probeerde telkens te corrigeren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Angel70 zei:

Helaas zijn beide opties geen oplossing. Zowel op MF zetten alsook de beeldstabilisator uitzetten (en een combinatie van beide) heeft niet het gewenste resultaat. Ik denk dat het heel specifiek voor deze camera (Panasonic FZ2000) geldt. 

Heeft Panasonic geen hulplijn of een forum waar je deze vraag kunt stellen? Lijkt me stug dat jij de enige Panasonic gebruiker bent die hier tegenaan loopt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...