Ga naar inhoud

Voorstellen


HJS1964

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Heinz en al enige tijd lid bij Zoom. Nadat ik een topic startte in het forum, werd ik fijntjes op "even voorstellen" gewezen. Laat ik dat nou echt gewoon vergeten zijn.

Bij deze dan.

58 Jaar, wonend in Sittard en begonnen met fotograferen in mei 2020 gedurende corona. Eerst met een Nikon D3500, daarna Nikon D7500 en sinds kort met een systeemcamera, OM System OM-5, release eind november 2022. Waarom systeemcamera? De spiegelreflex werd mij gewoonweg te zwaar (pols- en elleboogklachten). De OM-5 is een superlichtgewicht, maar zoveel anders dan de Nikons. Ik ben nog steeds aan het uitvogelen wat er allemaal onder motorkap zit :-)

Macrofotografie is mijn passie en daarnaast vind ik stadsfotografie hartstikke leuk, net als avondfotografie.

Nog steeds lerende...

 

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom Heinz, In korte tijd een aantal camera's aan de tand gevoeld. Best wel een bijzondere camera met z'n 'micro four thirds' sensor.  Ik ben benieuwd naar jouw foto's

PS:

Ter lering en vermaak; Full Frame vs APS-C vs Micro Four Thirds: Camera Sensors Explained (digital-photography-school.com)

aangepast door Bladehans60
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte welkom natuurlijk als mede zuidlimburger. ??

Ook zeer benieuwd naar foto's met je materiaal. Inderdaad heel wat verschillende camera's ja. 

Heb je al ergens iets online staan? ?

?

  • Like 2

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ko3ntje zei:

Van harte welkom natuurlijk als mede zuidlimburger. ??

Ook zeer benieuwd naar foto's met je materiaal. Inderdaad heel wat verschillende camera's ja. 

Heb je al ergens iets online staan? ?

?

Jazeker staat er al iets online. Hier bij Zoom onder mijn gebruikersnaam HJS1964 (waar ik overigens veel minder foto's post, simpelweg omdat ik deze plek dan vergeet). Zoals jullie op mijn profiel kunnen zien, post ik op Instagram en ik heb een Pro account bij Flickr, onder de naam siggy's

En wat leuk, mede zuidlimburger :classic_biggrin:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Bladehans60 zei:

Hallo en welkom Heinz, In korte tijd een aantal camera's aan de tand gevoeld. Best wel een bijzondere camera met z'n 'micro four thirds' sensor.  Ik ben benieuwd naar jouw foto's

PS:

Ter lering en vermaak; Full Frame vs APS-C vs Micro Four Thirds: Camera Sensors Explained (digital-photography-school.com)

Daar duik ik straks eens in :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...