PeterKosterHT Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari (aangepast) In Photoshop heb je de voor 'Kopie opslaan als' de sneltoets CTRL-ALT-S. Helaas is die gekaapt door mijn Fritz!-router. Ik kan nu inloggen op mijn router (big deal, dat ding moet gewoon doen waar ik 'm voor gekocht heb, klaar), maar photoshop reageert er niet op. Ik heb al geprobeerd een andere sneltoets te maken, en daar kan ik dan wel een toetsencombi voor maken, maar mij ontgaat hoe ik die aan deze specifieke handeling toe moet wijzen. Is er iemand die mij linksom of rechtsom kan wijzen hoe ik dit oplos? 24 januari aangepast door PeterKosterHT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Met Fritz! kan je normaal best veel. 🤔 Functie in router uit te zetten? 🤔 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Helpt dit misschien? https://www.thefastcode.com/nl-eur/article/how-to-change-keyboard-shortcuts-in-photoshop? Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71   Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari 10 uren geleden, PeterKosterHT zei: CTRL-ALT-S Vreemd, ik kan sowieso niet vinden dat je hier iets mee kan op Fritz. Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Lenjan Geplaatst: 24 januari Oplossing Delen Geplaatst: 24 januari In Photoshop menu Bewerken - Sneltoetsen. Bij Sneltoetsen voor kiezen voor Toepassings menu's en dan onder Bestand - Opslaan als een toetsencombinatie in toetsen 1 Quote Groet, Jan Instagram:Â lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Dank, nu is het wel gelukt. Â 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen