Ga naar inhoud

Te koop aangeboden objectieven en lichtmeter voor analoog camera


Vitale-Vrouw

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende - weinig gebruikte en dus in goede staat - lichtmeters en objectieven te koop. Ik kreeg ooit 2 prachtige camera's en daarbij de onderstaande spullen van mijn schoonvader als cadeau en heb toen ook lessen gevolgd. Maar dit was allemaal analoog. Nu heb ik recent een Digitale Spiegelreflex Camera gekocht, waar deze lenzen niet bij gebruikt kunnen worden. Ik heb van iemand begrepen dat er mogelijk nog wel liefhebbers zijn die de lenzen zouden willen hebben. Daarom bied ik ze hier aan te koop aan. Ik heb geen idee wat ik voor deze spullen kan vragen qua prijs, daarom: bieden dan maar. Stuur mij maar een bericht via email mocht je interesse hebben. Ik zou heel graag een macrolens willen aanschaffen voor mijn Canon EOS 200D, maar die zijn vrij duur. Als ik iets kan verkopen van onderstaande spullen, gaat dit dus naar de aanschaf van een macrolens.

  • Nikon Speedlight SB-16 met bijbehorend verbindingskabeltje en in bijbehorende beschermhoes met rits 
  • Luna Pro sbc van Gossen Profi system belichtingsmeter, in leren beschermhoes met halsband 
  • Nikon Nikkor 50 mm 1 : 1,8 lens, met beschermkapjes, voor analoog gebruikt 
  • Nikon Nikkor 55 mm lens 1 : 2.8 met lenskapje , voor analoog gebruikt 
  • Rexagon Automatic lens 1 :2.8 f = 28 mm lens, voor analoog gebruikt. Komt met een zacht leren beschermhoes met sluitkoord 
  • Tamron lens 35 - 135 mm 1 : 3.5 - 4.5 diameter 58 in originele hard leren beschermhoes met draagband 
  • Vivitar Telephoto Auto 135 mm 1 : 2.8 lens 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die losse belichtingsmeter zou ik als ik jou was gewoon houden, komt altijd wel eens van pas, zeker als je ook studio werk wilt gaan doen

Veel analoge lenzen kunnen eventueel met een verloopring gewoon op digitaal gebruikt worden alleen of er verloop is voor nikon analoog naar canon digitaal durf ik niet te zeggen maar voor de nikon gebruikers zit er vast wel wat tussen. (ik =canon) misschien moet je wel even het type lensfitting vermelden of een fotootje ervan bijvoegen, dan kunnen potentiele kopers bekijken of het past of dat ze een verloop bij moeten hebben ... succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...