darka Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Via de website las ik een stuk over wat we hier op het forum besproken hebben vwb prijsbepaling. De links die er in staan verwijzen naar de persoon hier op het forum, maar zou het niet wenselijker zijn te verwijzen naar de zoom.nl fotopagina van betreffende persoon? Dit is de betreffende tekst. met onderin mijn naam en verwijzing: Dit is waar naar toe wordt verwezen: Maar zou dit niet beter/handiger/leuker zijn? 2 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Ja leuk, ik stel het voor aan Tess! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Goed punt! 1 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefankoem Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Heel goede suggestie en helemaal mee eens. Toevallig kom ik erachter dat ik ook genoemd word in het artikel. Vanuit die 'ontdekking' nog een andere suggestie: een notificatie wanneer je genoemd wordt, zodat je het artikel niet mist. 2 Quote Instagram Facebook Website Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen