Ga naar inhoud

Workshop Creatieve Fotografie


Michelle

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! 

Komende vrijdag is het zover, onze (Zoom's) live workshop creatieve fotografie! Waarschijnlijk heb je hem al op de website of in je mail voorbij zien komen, maar hierbij nog even voor de volledigheid ook hier.

  • Wat: Gratis LIVE fotografie workshop, een unieke 1,5 uur durende DIY fotografieworkshop met Tom Reuvers
  • Wanneer: Vrijdag 24 februari om 19:30 uur
  • Extra: Leer in de praktijk en ontvang een gratis PDF met instructies

 

Wil je meedoen? Meld je dan gratis aan via: https://zoom.nl/workshop

Na aanmelding ontvang je op 24 februari een link met directe toegang tot de livestream. Deze kun je op je laptop, desktop, tablet of smartphone openen.

Hopelijk tot dan!

 

Licht.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2023 om 12:38, Michelle zei:

Ja dat kan! Met de link die je voor aanvang ontvangt kun je ook naderhand terugkijken.

Met die link kan ik dus niet terugkijken, heb al een berichtje naar de klantenservice gedaan, hoop dat het later alsnog lukt want anders heb ik echt veel spijt dat ik toch niet gewoon later ben ingehaakt, dan had ik enkel een stuk gemist ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefanie71 Ik heb het net zelf ook even geprobeerd aan de hand van de link in de mail, en bij mij opent hij hem inderdaad ook niet. We hebben de livestream naderhand op verborgen gezet, zodat alleen aangemelde fotografen het terug kunnen kijken. Dan is het natuurlijk niet heel handig als die link niet werkt.

Ik DM je wel even de link, en dan ga ik morgen met mijn collega's even kijken of we aan alle aanmelders de goede link kunnen sturen!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...