ChrisDeVogel Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Hallo , Ik heb een vraag en ik weet dat deze topic al geweest is maar dat is een tijd geleden :-) ( en het antwoord stond er niet bij) Ik kan dus niet inloggen op Zoom academy App , zowel niet op de Ipad als op de Iphone. En ja ik heb al een mail gestuurd naar de Service desk. Het rare is dat ik wel gewoon via Google chrome in kan loggen dus het ligt niet aan mijn inlog gegevens. Verder ben ik benieuwd of er meerdere mensen hier last van hebben. Groeten Chris Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari App eens helemaal verwijderen? Krijg je (fout) melding? 🤔🤔 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisDeVogel Geplaatst: 22 februari Auteur Delen Geplaatst: 22 februari Hallo Koen, Ja dat heb ik geprobeerd , ik heb gisteren ook geprobeerd op een samsung telefoon maar dat werkte ook niet. Duzzzz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChrisDeVogel Geplaatst: 22 februari Auteur Delen Geplaatst: 22 februari Oja ik krijg geen foutmelding , alleen of ik min email gegevens en ww wil checken ....en die kloppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Je vult niks automatisch in uit wachtwoord manager toevallig? Echt met de hand? 🤔 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Hoi Chris, Het is helaas een bekend probleem met de app, we werken aan een oplossing maar het kan even duren. Het probleem ligt hem in de koppeling van het Zoom Academy account, dat niet goed samenwerkt met de database van waar de app de informatie vandaan haalt. Het kan dus zijn dat je inderdaad op browser kunt inloggen, maar dat de app je mailadres niet herkent. Hopelijk hebben we zo snel mogelijk hier meer info over, maar tot die tijd kun je denk ik niet de app gebruiken helaas 😞 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen