Ga naar inhoud

Instagram delen


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben David (26 jaar) En ik woon in Schagen. (Noord-Holland)  ? Ik fotografeer al een paar jaar. En ik heb al wat bruiloften,Portretten etc mogen fotograferen. 
 

Ik dacht misschien is het leuk om elkaar te volgen? Misschien leren wij van elkaar. Of doen wij inspiratie op. Daarom deel ik hierbij mijn instagram. 
 

https://instagram.com/david_bakker_fotograaf?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

Ik hoop je snel te zien! 
mvg,

David Bakker Fotograaf

aangepast door davidbakkerfotografie
  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste, beetje raar bericht om zo hier te beginnen. en wat Peter zegt. insta zegt dat davidbakkerfotografie niet bestaat. 

Bovendien volg ik mensen van wie ik vind dat ze goed en mooi kunnen fotograferen en me kunnen inspireren. Bovenop het feit dat ik een klik met ze heb. 

dus David.. beetje vreemd verhaal allemaal en bedankt voor t aanbod, maar nee. 

 

voel je wel vrij om mij te volgen hoor, ff insta zoeken op darka.nl 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, darka zei:

Ten eerste, beetje raar bericht om zo hier te beginnen. en wat Peter zegt. insta zegt dat davidbakkerfotografie niet bestaat. 

Bovendien volg ik mensen van wie ik vind dat ze goed en mooi kunnen fotograferen en me kunnen inspireren. Bovenop het feit dat ik een klik met ze heb. 

dus David.. beetje vreemd verhaal allemaal en bedankt voor t aanbod, maar nee. 

 

voel je wel vrij om mij te volgen hoor, ff insta zoeken op darka.nl 

Goedemorgen,

waarom een raar bericht? ☺️ Mag ik niet vragen of we elkaar kunnen gaan volgen? Nooit problemen mee gehad hoor. Je bent de eerste. Het is een gewone vraag. En als je het niet wilt is dat ook prima ? Daarom heet het een vraag. 
 

een hele fijne dag verder 

Link naar reactie
Delen op andere sites