Ga naar inhoud

Instagram delen


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben David (26 jaar) En ik woon in Schagen. (Noord-Holland)  ? Ik fotografeer al een paar jaar. En ik heb al wat bruiloften,Portretten etc mogen fotograferen. 
 

Ik dacht misschien is het leuk om elkaar te volgen? Misschien leren wij van elkaar. Of doen wij inspiratie op. Daarom deel ik hierbij mijn instagram. 
 

https://instagram.com/david_bakker_fotograaf?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

Ik hoop je snel te zien! 
mvg,

David Bakker Fotograaf

aangepast door davidbakkerfotografie
  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste, beetje raar bericht om zo hier te beginnen. en wat Peter zegt. insta zegt dat davidbakkerfotografie niet bestaat. 

Bovendien volg ik mensen van wie ik vind dat ze goed en mooi kunnen fotograferen en me kunnen inspireren. Bovenop het feit dat ik een klik met ze heb. 

dus David.. beetje vreemd verhaal allemaal en bedankt voor t aanbod, maar nee. 

 

voel je wel vrij om mij te volgen hoor, ff insta zoeken op darka.nl 

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, darka zei:

Ten eerste, beetje raar bericht om zo hier te beginnen. en wat Peter zegt. insta zegt dat davidbakkerfotografie niet bestaat. 

Bovendien volg ik mensen van wie ik vind dat ze goed en mooi kunnen fotograferen en me kunnen inspireren. Bovenop het feit dat ik een klik met ze heb. 

dus David.. beetje vreemd verhaal allemaal en bedankt voor t aanbod, maar nee. 

 

voel je wel vrij om mij te volgen hoor, ff insta zoeken op darka.nl 

Goedemorgen,

waarom een raar bericht? ☺️ Mag ik niet vragen of we elkaar kunnen gaan volgen? Nooit problemen mee gehad hoor. Je bent de eerste. Het is een gewone vraag. En als je het niet wilt is dat ook prima ? Daarom heet het een vraag. 
 

een hele fijne dag verder 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@davidbakkerfotografie Die vraag is niks mis mee in mijn ogen, deze vraag zie je vaak genoeg voorbij komen.
Zeker als mensen dit willen doen om bij meer mensen bijvoorbeeld inspiratie op te kunnen doen en op die manier aan insta pagina's te komen.

en JA het blijft uiteraard je eigen keuze of je ook anderen wilt volgen of niet, maar hoeft in mijn ogen niet zo gebracht te worden. maar dat is mijn mening.

het is dat ik niet zo actief ben op Insta anders ?  

  • Like 3

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, davidbakkerfotografie zei:

Goedemorgen,

waarom een raar bericht? ☺️ Mag ik niet vragen of we elkaar kunnen gaan volgen? Nooit problemen mee gehad hoor. Je bent de eerste. Het is een gewone vraag. En als je het niet wilt is dat ook prima ? Daarom heet het een vraag. 
 

een hele fijne dag verder 

Oh je mag zeker vragen om elkaar te volgen hoor, dat is zeker niet verkeerd. 

het is meer, dat in mijn ogen, wanneer je ergens nieuw binnenkomt, je eerst even naar het betreffende voorstel topic gaat.  Maar goed, dat heb je hier gecombineerd, dus zal wel verder aan mij liggen. 

succes met je volgers en fijne dag 

 

  • Like 2

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is ook het voorstel topic ?

hij is niet de enige die in het voorstel topic meteen andere dingen meld he. dus topic is juist ?    

  • Like 2

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@darka Hij heeft zich toch eerst netjes voorgesteld, en de vraag is niks mis mee. Bij dit soort vragen bekijk ik altijd even de pagina voor ik  beluit wel/niet volgen. Ook ik volg mensen die ik vind dat mooie plaatjes maken (en de gebruikelijke vrienden en bekenden) maar nieuwe mensen met andere kijk sta ik altijd wel open voor op insta (voor FB hanteer iets striktere criteria dan enkel o die maakt mooie plaatjes)

Maar wat nog niet gezegd is nu is: welkom David!

Ik heb even gekeken, ik vind dat je mooie plaatjes schiet dus likes en volg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...