evdm1959 Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ik gebruik voor mijn nabewerkingen ook wel eens Luminar. Nu is er een nieuwe versie, Luminar Neo. Daarin zit ook Luminar Share. Heeft één van jullie ervaring met Luminar Neo/Luminar Share en wat vinden jullie ervan? Quote Please visit my Adobe Portfolio https://edwin1959.myportfolio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Daar zou ik misschien over 4 dagen, 19 uur en 15 minuten wat over kunnen zeggen.😉 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Nou dan horen we het graag na die tijd. 😉😁 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
evdm1959 Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 ok, ben. benieuwd dan! 1 Quote Please visit my Adobe Portfolio https://edwin1959.myportfolio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 Luminar Share ook even geprobeerd. Werk op zich goed. Je kan een foto vanuit Luminar naar Luminar Share op je telefoon sturen en van daar uit delen op b.v. sociale media. Ook kan je een foto (of meerdere) foto's op je telefoon naar Luminar Neo sturen, deze bewerken in Luminar Neo op je PC/Laptop en vervolgens bewerkt weer terug sturen naar Luminar Share op je telefoon om zo weer te delen. Eerste indruk is prima maar denk dat ik er weinig gebruik van zal maken. Gebruik Luminar alleen als plugin. Voor het overzetten van foto's naar bed telefoon en omgekeerd gebruik ik altijd Airdrop. 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen