Ga naar inhoud

Is iemand bekend met deze site ( Onestop Digital)


daan de vos

Aanbevolen berichten

snelle scan doet mij argwanend verlaten.  "over ons" is alleen ingevuld met dat 1000en je al voor gingen en weet ik wat. Standaard plaatjes van busjes die gratis verzenden. 

Waarom zou je Groot Brittanie helpen. Zij zijn degene die zo nodig de brexit doorzetten en zelfstandig wilden zijn.  If it looks too good to be true, it usualy is.

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, darka zei:

Waarom zou je Groot Brittanie helpen. Zij zijn degene die zo nodig de brexit doorzetten en zelfstandig wilden zijn.  If it looks too good to be true, it usualy is.

Je eerste stukje ben ik het mee eens. Dit laatste stukje begrijp ik niet helemaal.. wat is er mis met alsnog iets kopen van een bedrijf dat een rekening in GB zou hebben? Het stukje wat de Brexit te maken heeft hiermee mis ik even in dit draadje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens gekeken en ik vind het niet een zaak waar ik meer dan 50,- zou spenderen, dat is mijn grens van een gokje wagen. Op zich niet veel fouts gevonden behalve als je iets terug moet sturen (maar dat geeft ook bij bekende shops wel eens problemen)  De invoerheffingen nemen ze voor rekening maar daar moet je wel een formulier voor invullen, anders zou je aankoop behoorlijk duurder uit kunnen vallen. Ze maken zelf reclame met hun Trustpilot score, verdacht zou je zeggen, maar aangezien daar ook1 sterren bij staan misschien toch weer niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...