Ga naar inhoud

OM-System (het nieuwe Olympus)


fvanerp
Ga naar oplossing Opgelost door darka,

Aanbevolen berichten

Stel me de vraag waarom er zo weinig ruchtbaarheid is over OM SYSTEM ?
(Het nieuwe Olympus)
Hun nieuwe camera de OM-1 die zeker zijn weg in de verkoop heeft gevonden
Dit wel in tegenstelling tot de nieuwe OM5 die de Olympus OM5 Mark III vervangt
Deze verkoop blijkbaar minder goed zoals men kan lezen
Onlangs nog de nieuwe macro lens 90mm die wel veel geld kost maar het neusje van de zalm zou zijn?
Kortom, in elk tijdschrift geen woord over OM SYSTEM en de nieuwe lenzen?
Het MFT systeem dat zich toch blijkbaar terug een plaatsje aan het veroveren is
Al was het niet door de handelbaarheid, gewicht en resultaat van toestellen en M.Zuiko lenzen, dat zeker mag gezien worden naast de topmerken
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, vBartheld zei:

Welkom @fvanerp, stel je je ook nog even voor in ons voorsteltopic? 

 

Ik ben bang dan ik niet helemaal begrijp wat je wil zeggen met deze post.. wil je graag weten waardoor er weinig aandacht is voor dit 'OM-systeem' (ik heb zelf geen ervaring met Olympus), dus heb ik geen idee.

Inderdaad!
Heb blijft muisstil in bijna alle tijdschriften over fotografie over OM-System
Komt nog nauwelijks aan bod
Ook nu bij het verschijnen van de nieuwste macro lens wordt er niets over gecommuniceerd
Blijkbaar heeft OM-System afgedaan voor de foto tijdschriften??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de opmerking dat blijkbaar de grote merken in de tijdschriften alleen nog aan bod mogen komen
Daarom koop ik ook geen tijdschriften meer die niet meer het ganse scala van de fotografiewereld nog willen bespreken
Blijkbaar is de commerciële impact belangrijker!
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, tijdschriften... Willen vaak een breed terrein bestrijken terwijl de ruimte beperkt is. Ik heb die conclusie ook wel eens getrokken na een tijdlang reismagazines over Frankrijk gevolgd te hebben. Ziet er allemaal verleidelijk uit, maar als ze in de hoofdverhalen slechts vijf streken aan bod laten komen, waarvan er drie ook nog geënt zijn op bungalowparken terwijl ik een kampeerder ben, dan is die zes, zeven euro per nummer als snel heel veel geld. Dan heb je met een paar minuten googelen veel gerichtere informatie. En als je aan info papier hecht, dan ben je met de gerichte aankoop van een paar streekreisgidsen van pak 'm beet Capitool, Trotter of Michelin veel beter en goedkoper uit.

De meeste tijdschriften zijn tegenwoordig hooguit leuk om nieuwe ideeën op te doen, en het gros daarvan alleen als ze gratis in de wachtkamer van de tandarts liggen. Wat ben ik dan blij met de afleiding:classic_laugh: 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Tja, tijdschriften... Willen vaak een breed terrein bestrijken terwijl de ruimte beperkt is. Ik heb die conclusie ook wel eens getrokken na een tijdlang reismagazines over Frankrijk gevolgd te hebben. Ziet er allemaal verleidelijk uit, maar als ze in de hoofdverhalen slechts vijf streken aan bod laten komen, waarvan er drie ook nog geënt zijn op bungalowparken terwijl ik een kampeerder ben, dan is die zes, zeven euro per nummer als snel heel veel geld. Dan heb je met een paar minuten googelen veel gerichtere informatie. En als je aan info papier hecht, dan ben je met de gerichte aankoop van een paar streekreisgidsen van pak 'm beet Capitool, Trotter of Michelin veel beter en goedkoper uit.

De meeste tijdschriften zijn tegenwoordig hooguit leuk om nieuwe ideeën op te doen, en het gros daarvan alleen als ze gratis in de wachtkamer van de tandarts liggen. Wat ben ik dan blij met de afleiding:classic_laugh: 

Juist gezegd!
Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...