Jaap054 Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart Goedendag, Ik heb een topic staan in aangeboden maar ik wil deze verwijderen, alleen ik zou niet weten hoe?! Iemand die het weet en het mij wil uitleggen? Bijvoorbaat bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart dat kunnen alleen moderators. Je kan wel een bericht sturen met het verzoek te verwijderen of te sluiten Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaap054 Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart Darka bedankt voor de toelichting. Iedereen zou toch wel over zijn eigen geplaatste topic moeten kunnen beheren, vind ik. Ik ga de moderaror wel verwittigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaap054 Geplaatst: 13 maart Auteur Delen Geplaatst: 13 maart Misschien een stomme vraag van mij maar waar vind ik een moderator in dit forum?? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lenjan Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart 1 Quote Groet, Jan Instagram: lenjan Zoomprofiel: lenjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 13 maart Delen Geplaatst: 13 maart @Jaap054 Welk topic moet weg en waarom? Zeg het maar. 👍 Aanpassen of verwijderen kan je zelf maar tot beperkte tijd na het plaatsen. Ook iets wat best anders zou mogen maar dit is echt meer voor het BEHEER. Hier kan ik als moderator niks in doen. 😉 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Voor de topic aangeboden zou je natuurlijk ook gewoon een berichtje kunnen zetten: verkocht of niet meer beschikbaar 1 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Volledig mee eens. In betreffende topic kan je dit best doen. Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen