Ga naar inhoud

Foto’s delen op Zoom met wel of geen watermerk?


Pacofotografie

Aanbevolen berichten

Enige regel voor forum foto's. 

Althans als je zegt HIER ga ik er vanuit dat je het HIER bedoelt. Op dit forum dus. ?

 

Foto’s delen. Daarvoor dient www.zoom.nl
Het forum is niet de plek om foto’s te delen. Daarvoor dient de Zoom.nl Gallery. Het is wel toegestaan om een foto op het forum te plaatsen om een verhaal te verduidelijken of om een vraag over te stellen. Bij twijfel kun je te allen tijde een moderator inschakelen voor hulp.

 

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zoom.nl zelf hebben we ook geen regels wat betreft een watermerk, het is aan jezelf of je er een watermerk in wilt zetten of niet.

Mochten we een foto willen publiceren in ons magazine dan vragen we hem altijd eerst per mail op bij de fotograaf, en dan vragen we wel om een versie zonder kaders en watermerk. Maar gewoon zo op de site mag het met of zonder!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Michelle zei:

Op zoom.nl zelf hebben we ook geen regels wat betreft een watermerk, het is aan jezelf of je er een watermerk in wilt zetten of niet.

Mochten we een foto willen publiceren in ons magazine dan vragen we hem altijd eerst per mail op bij de fotograaf, en dan vragen we wel om een versie zonder kaders en watermerk. Maar gewoon zo op de site mag het met of zonder!

Gelukkig maar want anders ben ik al die tijd in overtreding geweest ?

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ko3ntje zei:

Enige regel voor forum foto's. 

Althans als je zegt HIER ga ik er vanuit dat je het HIER bedoelt. Op dit forum dus. ?

 

Foto’s delen. Daarvoor dient www.zoom.nl
Het forum is niet de plek om foto’s te delen. Daarvoor dient de Zoom.nl Gallery. Het is wel toegestaan om een foto op het forum te plaatsen om een verhaal te verduidelijken of om een vraag over te stellen. Bij twijfel kun je te allen tijde een moderator inschakelen voor hulp.

 

Ik sorry bedoelde dan op Zoom.nl

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Michelle zei:

Op zoom.nl zelf hebben we ook geen regels wat betreft een watermerk, het is aan jezelf of je er een watermerk in wilt zetten of niet.

Mochten we een foto willen publiceren in ons magazine dan vragen we hem altijd eerst per mail op bij de fotograaf, en dan vragen we wel om een versie zonder kaders en watermerk. Maar gewoon zo op de site mag het met of zonder!

Hoi Michelle, 

Dankjewel voor jou reactie kon het namelijk nergens terug vinden hierover vandaar de vraag??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...