Ga naar inhoud

Photoshop


Jbouwmeester

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een Photoshop programma waarbij ik naast dat ik de foto’s goed en mooi kan bewerken ook de foto’s kan veranderen in tekeningen.

 

dit maakt het makkelijker om ze na te tekenen.

 

heeft iemand misschien een suggestie voor een goed Photoshop programma waarbij ik de foto’s mooi kan bewerken en ook kan veranderen in lijntekeningen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je je nog niet hebt voorgesteld, dus laat mij via deze weg de eerste zijn die je welkom heet hier op het forum. In het voorsteltopic kun je je eventueel nog even officieel voorstellen ?

Bedoel je met je vraag of er een functionaliteit is binnen Photoshop die dit kan, of er een volledig losstaand programma is, dat dus niets met het programma Photoshop te maken heeft, dat dit kan?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen Photoshop zelf bedoeld maar een ander programma (wel/niet gratis) dan zou ik gewoon even in google intypen: foto veranderen in tekening    het eerste wat dan boven komt is al meteen een lijstje van 10 apps/programmas

Als je wel met Photoshop bedoeld dan zou ik hetzelfde ingeven in google maar dan met Photoshop erachter, dan komen ook youtube filmpjes boven die de werkwijze uitleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...