Ga naar inhoud

Foto locaties in de Languedoc


sedo5760

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik zie in dit forum niet echt een onderwerp waar je fotolocaties met elkaar kan uitwisselen of daarover vragen stellen, daarom maar eens in de rubriek maar een vraag stellen.
Komende zomer gaan we richting de Languedoc in Zuid Frankrijk, tegen de spaanse grens aan.
Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand weet waar ik mooie fotolocaties kan vinden of misschien een linkje heeft naar interessante websites hierover.
Het gaat niet zozeer om Urbex locaties, al is dat ook best leuk, maar het gaat me meer om mooie natuurlijke landschappen en natuur.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.
Alvast hartelijk bedankt.
Groeten Joep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die sluizen trap van Fonserannes is inderdaad leuk, heeft alleen één probleem: zo leuk dat het er zeker in de zomer sterft van de toeristen. 's Avonds gaan heeft geen zin, want dan wordt er niet geschut. 

In de buurt heb je veel ruïnes van Katharen kastelen, bovenop ongenaakbare rotsen. Google even op Katharen, dan lees je een gruwelijk middeleeuws verhaal en weetje ook waarom die kastelen allemaal ruïnes zijn.

Het ikoon van de bergen in deze omgeving is de Canigou, die je al van verre ziet liggen. En in Perpignan vind je het paleis van de koningen van Mallorca.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...