Ga naar inhoud

Voorstellen


Adjederoos

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Ad en kom uit het vestingstadje Gorinchem.

Sinds begin jaren 90 aan het fotograferen met Canon EOS.
Begin 2023 de Canon R6 Mark II en een RG 24-105 USM lens aangeschaft.
Daarnaast ook nog 2x Canon 80D en heel veel glas beschikbaar.
Zeker geen hoogvlieger, mag graag de natuur in gaan om mooie foto's te maken.
 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ad. Mooie fotogenieke omgeving daar als ik me zo voor kan stellen. Kom heel af en toe bij een klant daar in Gorinchem, denkende dat ik daar ooit nog eens met een camera de natuur in wil.  Laat maar wat zien, wellicht overtuig je me voor komend voorjaar en zomer

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, darka zei:

Welkom Ad. Mooie fotogenieke omgeving daar als ik me zo voor kan stellen. Kom heel af en toe bij een klant daar in Gorinchem, denkende dat ik daar ooit nog eens met een camera de natuur in wil.  Laat maar wat zien, wellicht overtuig je me voor komend voorjaar en zomer

De stadswallen zijn rondom de oude stad altijd leuk om te wandelen.  Zeker het deel langs de Merwede is mooi. Helaas zijn er ten oosten van de stad langs de Merwede werkzaamheden tbv dijkverzwaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Niet alleen de stadswallen zijn mooi, het oude centrum is dat ook (en bovendien buitengewoon gezellig). De natuur zou ik verderop zoeken (Biesbosch/Noordwaard voorbij Werkendam)

Klopt beide, komend weekend gaan we weer wandelen met vrienden in de Biesbosch, de 4 jaar getijden zijn daar altijd mooi te zien en vast te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...