Ga naar inhoud

Even voorstellen....


msoeting

Aanbevolen berichten

Hier ben ik dan, Marijke Soeting. Fotografeer een jaar of acht. Momenteel met de Lumix G6 en de Lumix GX 8. Tevens ben ik lid van het fotocafé in Alkmaar. Elke maand krijgen we daarvoor een opdracht, die vaak heel uitdagend is. Ga mee met fotovakanties of fotoweekenden verspreid over Nederland. Probeer mijn uitrusting zo beperkt of licht mogelijk te houden, omdat ik geen auto bezit en alles zelf moet dragen.

  • Like 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn naam Ad Verbiest leeftijd 71 en een fanatiek fotograaf. In 2018 mijn eigen groep opgericht Objectief-bekeken. We zijn met 12 leden en maken samen door middel van thema's foto,s waar bij we letten op compositie affen de regeltjes en we lachen soms als we er van af wijken. Doel is door naar elkaars foto's te kijken en reageren de kennis te verhogen zo ook de foto's op een hoger niveau brengen

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn naam is Bep Roggeveen en ooit begonnen onder de naam B'Art ivm met mijn schilderverleden. Fotograferen heb ik eigenlijk altijd gedaan vanaf 1990 toen ik via familie in Maleisië een Nikon F3 kocht. Zelf fotograferen resulteerde in een andere manier van werken, want kijken deed ik toch al anders. Van lieverlee heb ik mij veel dingen aangeleerd en toch is de techniek een beetje ondergeschikt. De sfeer voert de boventoon, scherpte op een enkel punt maar niet over de hele linie. Inmiddels is de analoge fotografie gemuteerd in de D70, D300s en vorig jaar een Z6. Door fysieke problemen is mijn wereldje wat kleiner dan ik zou wensen dus dan maar naar macro fotografie met af en toe een uitschieter naar landschap. Eigenlijk is het gewoon spelen en genieten met een camera. 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...