Dreerk Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Ik heb een tip voor iedereen die zich, net als mijn vrouw, ergert aan de roestvrijstalen kap van de afzuigkap. Deze is vaak beduimeld en vetvlekken krijg je er moeilijk af. pik heb een mooie foto gezocht, deze uit laten printen, op hardboard geplakt, hoekjes beschermd en tegen de kap geplakt. Eindelijk verlost van die bevlekte kap…. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april leuk Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april Mooi! Heb je de zijkanten ook gedaan? Paar praktische vraagjes: Die afvoerpijp wordt warm/heet. Levert dat in combinatie met dat hardboard geen brandgevaar op en gaat de lijm dan niet loslaten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fotokit Geplaatst: 27 april Delen Geplaatst: 27 april Wat een leuk idee, was dit een eigen foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreerk Geplaatst: 19 mei Auteur Delen Geplaatst: 19 mei Sorry fotosite en Peter,ben ff weggeweest. van de afvoerpijp tot op heden geen last en geen invloed op hardboard en of foto. De zijkanten zijn niet gedaan, vond vrouw niet nodig. Het is idd een eigen foto. Deze vond ik de leukste om te gebruiken. met groet, Dreerk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreerk Geplaatst: 19 mei Auteur Delen Geplaatst: 19 mei Ik heb weer een vraag: in een galerij wil ik meerdere foto’s zetten. Als ik op toevoegen klik en vervolgens op een foto kan ik een - of een + selecteren. Echter “ voltooien “ blijft niet te activeren? Wat doe ik fout ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen