Ga naar inhoud

Advies over telelens


Amvdwal

Aanbevolen berichten

Ik zelf heb de canon 2000d en ik heb daar gewoon de standaard lens bij, maar ik wil ook een telelens om op afstand foto’s te maken van bijvoorbeel herten, vogels en andere dieren. Nu heb ik op marktplaats de Tamron 70-300mm Ld Di lens. Is dat een goede lens voor een beginnende fotograaf die fotos van afstand wil maken van dieren met autofocus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt genoeg milimeters met deze lens. Daar houdt het ook ongeveer op. Het is een beginnerslens, traag in focus, niet heel lichtsterk, maar van tamron dus wel degelijk gebouwd. Wanneer je budget beperkend is, is dit een prima instapper waar je na 2 jaar echt wel weer van af wil. 

Welkom ook, stel je je ook nog even voor? 

  • Like 2

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima lens om mee te beginnen, als je de smaak te pakken hebt zal je wel snel meer willen (meer zoom, snellere focus) maar hij is wel veelzijdiger inzetbaar dan objectieven met groter bereik. Ik heb m er gewoon bij gehouden om de 'macro' functie, gooi hem gewoon in mijn tas als ik niet weet wat ik tegen ga komen, dan heb ik toch een beetje zoom en wat close-up bij me zonder dat ik me suf sjouw 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...