Ga naar inhoud

Hoe kan ik idiote, automatische tags verwijderen, of hoe kan ik Zoom stoppen ze te gebruiken?


Gentiaan

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een foto gepost van een uitermate goed gecamoufleerde Egyptische nachtzwaluw onder een struikje.

Wat komen daar voor idiote tags uit?

 
Ik kan ze alleen niet verwijderen!!! Wie verzint zoiets? Een foute Artificial intelligence?
 
Los van het feit dat ik helemaal niet van automatische tags hou, zou ik toch graag de meest idiote zelf willen kunnen verwijderen. Maar als je op foto bewerken klikt komen ze niet eens in beeld. Ik zou de webmasters NADRUKKELIJK willen vragen hier iets aan te doen.
 
Gentiaan

Schermafbeelding 2023-05-30 om 20.00.02.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even advocaat van de duivel spelen:classic_biggrin:

Als een automaat zulke uitéénlopende antwoorden geeft, betekent dat dat ie er geen chocola van kan maken En als ik deze plaat zie, snap ik dat, heb zelf vijf minuten moeten kijken voordat ik de vogel vond

Eigenlijk is het alleen een leuke foto voor jou, omdat jij weet wat je moet zien. Maar zonder uitleg zie je dat niet. En met uitleg is de grap er af.
Dus nu kun je de automaat we uitschelden en heel principieel vind ik dat je daar gelijk in hebt, maar eigenlijk ligt het aan je foto:classic_tongue:

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...