Ga naar inhoud

Altijd te laat


michiel-steenbeek

Aanbevolen berichten

Ik lees met veel plezier het tijdschrift en vind het een uitdaging om aan diverse wedstrijden mee te doen om de techniek te leren. Zo ook in het juli/aug exemplaar 2023.

Er wordt een wedstrijd uitgeschreven in samenwerking met Jeroen Stel over vogelfotografie. Ik heb 1 juni het tijdschrift in de bus, maar op 11 juni ben ik al te laat met inleveren. En dat voor het tijdschrift van juli/augustus. Jullie kunnen toch niet verlangen van lezers dat ze meteen op pad gaan en fotograferen? Hoe kan ik aan wedstrijden meedoen als heel kort daarna alweer de inzending gesloten wordt? Ik vind het niet meer leuk zo. 

Michiel Steenbeek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch gevalletje van een modern online-medium, dat nog een ouderwets printmedium met zich mee zeult. Dat magazine kan niet mee met de moderne tijd, maar niemand houdt er nog rekening mee. Nu je, behalve dan dat we het nog maken omdat we altijd al maakten...:classic_cool:

Zelf doe ik het andersom. Ik kiek, en als er toevallig een wedstrijd is waar mijn foto in past, merk ik dat vanzelf en is het leuk. Zo niet, dan niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...