Ga naar inhoud

fish eye effect camera voor twitch streaming


helmond

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraag ik ben al een maand bezig om erachter te komen wat voor camera deze streamer gebruikt om dit effect te krijgen ?

mischien weten jullie het wel welke camera ik nodig heb voor te streamen via twitch en obs programma.

 

dank u 

Gr Antwan 

356547102_6024839184304507_2198059297062131259_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me meer een vraag voor een video forum en dat is dit niet ... maar ik denk dat je je vraag al deels zelf beantwoord in de titel: fish eye, dat is niet afhankelijk van de camera maar van de soort lens die je erop zet, wat ik zie aan het beeld is het niet helemaal fish eye maar wel een behoorlijke groothoeklens met vertekeningen in het beeld die wij als fotografen juist liever niet zien ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Stefanie71 zei:

Dit lijkt me meer een vraag voor een video forum en dat is dit niet ... maar ik denk dat je je vraag al deels zelf beantwoord in de titel: fish eye, dat is niet afhankelijk van de camera maar van de soort lens die je erop zet, wat ik zie aan het beeld is het niet helemaal fish eye maar wel een behoorlijke groothoeklens met vertekeningen in het beeld die wij als fotografen juist liever niet zien ...

a ok thx ja is idd voor video maar het kan ook met een spiegel reflex camera zeggen ze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, helmond zei:

a ok thx ja is idd voor video maar het kan ook met een spiegel reflex camera zeggen ze 

De meeste spiegelreflexcamera's kunnen inderdaad ook filmen, veel bloggers gebruiken ze daarvoor, maar wat de meesten op dit forum betreft is de filmfunctie volkomen overbodig (of hooguit een leuk extraatje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...