Ga naar inhoud

Hoi!


Ytsje_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier dus stel me graag aan jullie voor. 

Ik ben Ytsje, eigenaar van een NikonD3500 en sinds ongeveer een jaar aan het fotograferen. Ik sta binnenkort voor een aantal uitdagingen en heb me daarom aangemeld op dit forum. Ik hoop hier veel te leren en sta dan ook open voor feedback én kritiek! 

 

Joke en Fenna (63 van 65).jpg

Betty-1.jpg

Bruiloft N&J-4841-137 (2).jpg

naamloos-9328-11.jpg

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ytsje, 

welkom hier.  Dit forum is niet direct om feedback op je foto's te krijgen, daar is toch meer het album bij zoom zelf voor. Echter, blijf hetdaar ook vaak bij ooh's en aah's 
Dit forum is vooral om je vragen te beantwoorden, instellingen te bespreken en vertellen waar je was en wat je daar deed. 

Foto's delen gebeurd hier amper. 

 

Wees vooral vrij om je zoom account hier te delen. 

  • Like 1

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van deze kant welkom!

Darka heeft gelijk, de plek om foto's te delen en te bespreken is eigenlijk de hoofdsite van zoom.nl. Daar moet je een apart account voor aanmaken., vreemd genoeg.

Maar Darka heeft ook gelijk dat daar niet echt een kritische houding heerst. De oplossing: plaats je foto toch hier en formuleer je dilemma. Heb je de scherptediepte wel goed gekozen, klopt de compositie wel helemaal? Je vindt altijd wel een vraag bij je foto:-)

Anyway, ik zal even kort reageren op jouw foto's hierboven.
Bij die zwangere buik smelt ik. Wat een fantastisch licht, dat helemaal past bij het gelukzalige gevoel van een zwangerschap. Detail: die handen onder die dikke buik zijn wel heel erg standaard.

Het bruidspaar vind ik om een heel andere reden geweldig: zij toont emotie, terwijl hij er als een houten klaas bij staat. Een pracht contrast. Kan me voorstellen dat ze deze plaat niet als trouwfoto boven hun bed hangen, maar als foto perfect.

De andere twee spreken me minder aan

Bij de staande vrouw met kind heb je handig gebruik gemaakt van vage bloemen op de voorgrond, maar in mijn beleving komen de gezichten niet echt uit de verf (mogelijk door het harde licht daarop).

De vrouw met de twee kinderen: daar heeft de vrouw zoals ik het zie een beetje krampachtig gezicht, terwijl je het gezicht van het kleinste kind helemaal niet ziet. Maar papa zal blij zijn met deze foto, daar niet van.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 19-7-2023 om 23:42, PeterKosterHT zei:

Ook van deze kant welkom!

Darka heeft gelijk, de plek om foto's te delen en te bespreken is eigenlijk de hoofdsite van zoom.nl. Daar moet je een apart account voor aanmaken., vreemd genoeg.

Maar Darka heeft ook gelijk dat daar niet echt een kritische houding heerst. De oplossing: plaats je foto toch hier en formuleer je dilemma. Heb je de scherptediepte wel goed gekozen, klopt de compositie wel helemaal? Je vindt altijd wel een vraag bij je foto:-)

Anyway, ik zal even kort reageren op jouw foto's hierboven.
Bij die zwangere buik smelt ik. Wat een fantastisch licht, dat helemaal past bij het gelukzalige gevoel van een zwangerschap. Detail: die handen onder die dikke buik zijn wel heel erg standaard.

Het bruidspaar vind ik om een heel andere reden geweldig: zij toont emotie, terwijl hij er als een houten klaas bij staat. Een pracht contrast. Kan me voorstellen dat ze deze plaat niet als trouwfoto boven hun bed hangen, maar als foto perfect.

De andere twee spreken me minder aan

Bij de staande vrouw met kind heb je handig gebruik gemaakt van vage bloemen op de voorgrond, maar in mijn beleving komen de gezichten niet echt uit de verf (mogelijk door het harde licht daarop).

De vrouw met de twee kinderen: daar heeft de vrouw zoals ik het zie een beetje krampachtig gezicht, terwijl je het gezicht van het kleinste kind helemaal niet ziet. Maar papa zal blij zijn met deze foto, daar niet van.

 

Wat een top reactie! Daar heb ik wat aan, dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2023 om 13:31, darka zei:

Hoi Ytsje, 

welkom hier.  Dit forum is niet direct om feedback op je foto's te krijgen, daar is toch meer het album bij zoom zelf voor. Echter, blijf hetdaar ook vaak bij ooh's en aah's 
Dit forum is vooral om je vragen te beantwoorden, instellingen te bespreken en vertellen waar je was en wat je daar deed. 

Foto's delen gebeurd hier amper. 

 

Wees vooral vrij om je zoom account hier te delen. 

Dank voor de informatie! Nuttig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...