Ga naar inhoud

Melkbadshoot


ChrisKruisheer

Aanbevolen berichten

Ik ga een model in een melkbad fotograferen, echter heb ik dat niet eerder gedaan. Hebben jullie tips? Ik had al gelezen om gewoon warm water aan te vullen met melk. Welke bloemen kan je het best gebruiken?

Verder heb ik studioflitsers, softboxen en ook een boom statief. Maar elk advies is meegenomen.

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik heb dit zelf ook nog nooit gedaan, maar ik kan wel wat dingen bedenken waar je aan moet denken. Inderdaad warm water en dan 2 a 3 pakken melk erbij, niet het bad meteen helemaal volgooien maar eerst het model erin en dan afvullen tot een niveau dat het model net wel/niet onder water is (naargelang de beelden die je wilt). Rode en roze rozenblaadjes doen het altijd leuk met melk, vooral contrasterende kleuren. Gele bloemen lijken me minder geschikt en wit valt weg tegen de melk (kan ook juist een mooi effect geven) Ik zou van alles wat proberen, leg een zeef in de buurt dat je de minder succesvolle pogingen uit het bad kan vissen

Ben nieuwsgierig naar het resultaat dus als je hier iets daarvan zou willen posten ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...