Ga naar inhoud

Op zoek naar de Canon Eos 1D Mk I (en als ik geluk heb - ook een Contax N)


marchaers

Aanbevolen berichten

Dag mensen van het goede foto leven,

Ik ben op zoek naar een digitale 'klassieker' de Canon EOS 1D (eerste versie). Mijn verzameling 'eerste generatie' digitale cameras is bijna compleet maar deze kom ik helaas niet zo veel tegen. Laatst een op een beurs gevonden maar helaas was die ontzettend versleten.

Ik zoek eentje niet perse 'als nieuw' maar wel in goede staat en nog belangrijker werkend. Deze cameras gaan hier en daar eens mee op shoot of wanneer ik op pad ga. Voor de rest komt 'ie mooi in de studio tussen alle andere cameras die ik vroeger niet kon betalen haha.

Mocht iemand eentje hebben liggen wil ik er graag een redelijk bedrag voor betalen, accessoires en doos zouden fijn zijn maar is geen must.

De enige camera die ik waarschijnlijk nooit zal vinden is een Contax N (digitaal) maar mocht iemand die willen hebben/willen verkopen hoor ik het ook graag haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Contax N Body NX

Artikelnummer: 12396237 |       | Op verlanglijstje

Contax

 

De Contax N Body NX is een compacte 35 mm SLR met gerenommeerde Contax afwerking. Ingebouwde multifunctionele flitser.

 
Almelo - 
Niet op voorraad
Amsterdam - 
Niet op voorraad
Arnhem - 
Niet op voorraad
Breda - 
Niet op voorraad
Capelle a/d IJssel  - 
Op voorraad
Den Bosch - 
Niet op voorraad
Den Haag - 
Niet op voorraad
Eindhoven - 
Niet op voorraad
Groningen - 
Niet op voorraad
Maastricht - 
Niet op voorraad
Rotterdam - 
Niet op voorraad
Utrecht - 
Niet op voorraad
Zwolle - 
Niet op voorraad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2022 om 07:32, Time---traveler zei:

Contax N Body NX

Artikelnummer: 12396237 |       | Op verlanglijstje

Contax

 
 

De voordelen van Kamera Express:

 

Als dit al degene is die marchaers zoekt dan zou ik toch maar eerst even bellen naar KE of ie er ook echt is ... ik heb niet zo'n beste ervaring met deze webwinkel. Ik had een compactcamera 2e hands via hun besteld en kreeg ineens uit het niets een annulering van mijn order, in een mail waar het leek of ik de annulering aangevraagd had (niet dus!) Bellen: bleek een foutje op hun site, die camera was er helemaal niet en waarschijnlijk ook nooit geweest.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...