Ga naar inhoud

Stuur je groepsfoto in voor de Photoshop livestream!


Michelle

Aanbevolen berichten

Iedereen kent het wel: je maakt een groepsfoto maar op elke foto staat er wel iemand niet helemaal goed op. Gelukkig kun je in de nabewerking de foto's samenvoegen om toch 1 geslaagde foto te maken. 

Hiervoor is dan ook deze oproep: we willen volgende week tijdens de Photoshop voor Fotografen livestream laten zien hoe je een groepsfoto samenvoegt in Photoshop, alleen moeten we hier nog goede oefenbestanden voor hebben!

Heb jij een serie groepsfoto's waarbij er steeds iemand toch niet helemaal goed op staat, en wil je zien hoe je dit in Photoshop samen kunt voegen? Laat het dan hieronder weten en wie weet gaat Rob de Winter je foto bewerken tijdens de komende livestream!

Wil je meer weten over de livestream? Op deze pagina staat alle informatie.
 

omar-lopez-1qfy-jDc_jo-unsplash.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzich wel interessant. Al maak ik gewoon foto's met iedereen goed erop. Haha 

Nee zonder gekheid zeker interessant om wel eens te zien. Helaas geen echte bruikbare foto's. ☺️

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze groepsfoto heb ik al enige jaren geleden gemaakt.
Een aantal personen heb ik zelf al kunnen nabewerken en optimaliseren vanuit de verschillende bestanden, Echter, op de 2e afbeelding heb ik mijn neef samen met zijn zoontje omcirkeld, omdat ik daarop ben vastgelopen. Doordat zijn hoofd een totaal andere houding heeft dan alle andere foto's heb ik geen 'opvullende referentie', zie bijvoorbeeld de 3e foto welke ik wel zou kunnen gebruiken.
Ik zou het heel leuk vinden als jullie hier een uitdaging in zien en een oplossing voor weten.

Mochten jullie met deze groepsfoto aan de slag willen, dan heb ik eventueel de RAW-bestanden beschikbaar. 

Uitgangspunt foto.JPG

Uitgangspunt foto - lastige punt.jpg

DSC_1376.JPG

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...