Ga naar inhoud

Photoshop 2023 naast Photoshop Beta-versie?


lumafoto

Aanbevolen berichten

Je kunt beide versies naast elkaar geïnstalleerd hebben. In Lightroom kun je dan kiezen om een foto te exporteren naar Photoshop 2023 of een ander programma. Wanneer je in het vervolgmenu dan Photoshop Bèta selecteert, kun je ook daar gebruik van maken via Lightroom 

aangepast door vBartheld
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Lenjan zei:

Maar installeer nog niet de nieuwste beta versie (25.0) maar versie 24.7. In de nieuwste versie zit een bug waardoor inderdaad het bewerken vanuit Lightroom niet meer werkt.  

Bedankt op het mee te delen. Het is waarschijnlijk dat wat ik hoorde en waardoor ik de Beta-versie nog niet wilde installeren

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Draait bij mij ook gewoon naast elkaar.

Ja dat kan ik aannemen. Maar  als je een foto aan het bewerken bent in Lightoom en je wil van daaruit verder gaan voor een bewerking in Photoshop, welke van de twee opent hij dan of gaat het niet?

 

Op 9-8-2023 om 18:18, vBartheld zei:

Je kunt beide versies naast elkaar geïnstalleerd hebben. In Lightroom kun je dan kiezen om een foto te exporteren naar Photoshop 2023 of een ander programma. Wanneer je in het vervolgmenu dan Photoshop Bèta selecteert, kun je ook daar gebruik van maken via Lightroom 

 

Op 9-8-2023 om 23:17, Lenjan zei:

Maar installeer nog niet de nieuwste beta versie (25.0) maar versie 24.7. In de nieuwste versie zit een bug waardoor inderdaad het bewerken vanuit Lightroom niet meer werkt.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2023 om 23:17, Lenjan zei:

Maar installeer nog niet de nieuwste beta versie (25.0) maar versie 24.7. In de nieuwste versie zit een bug waardoor inderdaad het bewerken vanuit Lightroom niet meer werkt.  

ik lees van Scott Kelby dat het probleem is opgelost.  Even Lightroom en PS beta updaten.

 

Edit: Ik heb de updates gedraaid en alles doet het weer als vanouds. 

 

 

aangepast door Beuv-foto
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Op 9-8-2023 om 23:17, Lenjan zei:

Maar installeer nog niet de nieuwste beta versie (25.0) maar versie 24.7. In de nieuwste versie zit een bug waardoor inderdaad het bewerken vanuit Lightroom niet meer werkt.  

En dat werkt ook nog door na het verwijderen van de beta versie.

hopelijk verandert dat weer met de volgende update van ps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...