Ga naar inhoud

Vintage lens: heeft iemand ervaring met de Minolta 80-200 APO lens?


PetraD1966

Aanbevolen berichten

Er zijn geen voors en tegens.

Wat de een als voor ziet., ziet de ander als een tegen.

Dit is toch echt z'n vraag die jezelf zult moeten beantwoorden.

Tip : stel alleen gerichte vragen waarop jezelf denkt het antwoord te hebben.

De gegeven antwoorden bevestigen of ontkennen hetgeen jezelf als antwoord hebt. En ja let wel dat antwoorden als relatief beoordeeld moeten worden. Absoluut worden ze pas als je deze gecontoleerd hebt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, in2lapland zei:

Er zijn geen voors en tegens.

Wat de een als voor ziet., ziet de ander als een tegen.

Dit is toch echt z'n vraag die jezelf zult moeten beantwoorden.

Tip : stel alleen gerichte vragen waarop jezelf denkt het antwoord te hebben.

De gegeven antwoorden bevestigen of ontkennen hetgeen jezelf als antwoord hebt. En ja let wel dat antwoorden als relatief beoordeeld moeten worden. Absoluut worden ze pas als je deze gecontoleerd hebt.

Ik kan mij wel voorstellen dat er wel degelijk gevraagd kan worden om voors en tegens. Ookal zou dat per persoon verschillen, wanneer je je aan het verdiepen bent in een objectief is het juist fijn om te horen wat anderen ervan vinden. Hoeveel van ons kijkt eerst niet recenties op internet voordat we een keuze maken? Is dat niet hetzelfde? 

Wanneer ik denk iets te weten, is dat vaak niet de vraag die ik stel. Waarom iets vragen waar je het antwoord al op weet? Stel de vraag waarover je twijfelt, waar je het antwoord niet (zeker) op weet.

 

Overigens heb ik zelf geen ervaring met dit objectief ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, in2lapland zei:

Er zijn geen voors en tegens.

Wat de een als voor ziet., ziet de ander als een tegen.

Dit is toch echt z'n vraag die jezelf zult moeten beantwoorden.

Tip : stel alleen gerichte vragen waarop jezelf denkt het antwoord te hebben.

De gegeven antwoorden bevestigen of ontkennen hetgeen jezelf als antwoord hebt. En ja let wel dat antwoorden als relatief beoordeeld moeten worden. Absoluut worden ze pas als je deze gecontoleerd hebt.

Om met dat laatste te beginnen: als dat jouw uitgangspunt is, kun je net zo goed niets vragen en gelijk je eigen antwoord controleren...
Maar bottom line is volgens mij dat de exacte formulering er niet toe doet. Het gros van de reageerders op Internet leest zo nauwkeurig niet. Voor de antwoorden op deze vraag geldt hetzelfde wat ik zeg over sites met campingreviews (al heb je daar het voordeel dat je daar vaak heel veel meningen hebt):

- Filter de extremen (positief en negatief) er uit

- Kijk vervolgens in de reviews (in dit geval in de antwoorden) wat voor  jouw belang is Kamt iemand een camping helemaal af omdat de hond er aan de lijn moet blijven, maar heb jij helemaal geen hond? Dan is dat voor jou dus geen punt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...