isawfotografie Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september (aangepast) Vanwege stoppen met mijn hobby. Maar zou het fijn vinden als dit complete startersset zijn weg vind naar (hobby) fotografen! Over de prijs valt altijd te praten. Ophalen in Holten. Maar ik sta open voor verzenden desgewenst. Mvgr isabel 2 september aangepast door isawfotografie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 2 september Delen Geplaatst: 2 september Merk? Type lamp? Hoeveel Watt? Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71   Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
isawfotografie Geplaatst: 2 september Auteur Delen Geplaatst: 2 september Kenmerken Aantal lampen: 3 Vermogen: 45 watt per lamp Afmetingen softbox: 40 x 40 cm Lampen: Aantal lampen: 3 Vermogen: 45 watt per lamp Effectief vermogen is 150 W Kleurtemperatuur: 5.600 kelvin Parapluhouder: ja Fitting: E27 220 V / 50-60 Hz Kabellengte: 2,9 m Statieven: Aantal statieven: 3 Hoogte: 78 - 210 cm Materiaal: aluminium Kleur: zwart Levering bevat: 3 x fotolampen met softbox (40 x 40 cm) en draagtas 3 x statief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen