Ga naar inhoud

Foto print


ckv
Ga naar oplossing Opgelost door darka,

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, ckv zei:

Mijn printen zijn niet ZW maar blauwig,iemand een idee

 

7 uren geleden, Stefanie71 zei:

Dit is veel te weinig informatie om een zinnig antwoord op te kunnen geven

Het staat er toch duidelijk,Als ik mijn zwartwitprint naar mijn printer verstuur zijn ze niet exact zwartwit maar hebben een blauwige tint,

ik hoop dat het nu iets duidelijker is

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vBartheld zei:

Ik zie inderdaad dat al je posts welk heel kort en bondig zijn. Vaak hebben we wel iets meer nodig dan een enkel zinnetje. 

Overigens heb ik je voorstelrondje gemist, we hebben geen idee wie we proberen te helpen 🙂

Ik ben Chris heb jaren analoog gefotogrfeerd,dus enige ervaring is er wel dacht ik zo,autoritair ben ik ik niet ondanks mijn leeftijd 76,

nu enkele jaren digitaal.

Vriendelijke groet,

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ckv zei:

 

Het staat er toch duidelijk,Als ik mijn zwartwitprint naar mijn printer verstuur zijn ze niet exact zwartwit maar hebben een blauwige tint,

ik hoop dat het nu iets duidelijker is

Wat voor printer gebruik je, heeft deze aparte cartridge voor zwart (waarschijnlijk niet) is dan misschien een van de kleuren cartridges te leeg. Als dat het niet is: Wat soort papier gebruik je heb je al eens een ander soort papier geprobeerd. Zijn je zwart-wit prints wel effectief zwart-wit (klinkt misschien als een domme opmerking, maar een klein beetje blauwzweem kan bij printen extra versterkt worden) en anders wordt het misschien tijd voor een andere printer ... 

Als je nu wat meer info gegeven had dan had ik al enkele mogelijke oorzaken niet hoeven uittypen maar ik heb toch ff niks beters te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Stefanie71 zei:

Wat voor printer gebruik je, heeft deze aparte cartridge voor zwart (waarschijnlijk niet) is dan misschien een van de kleuren cartridges te leeg. Als dat het niet is: Wat soort papier gebruik je heb je al eens een ander soort papier geprobeerd. Zijn je zwart-wit prints wel effectief zwart-wit (klinkt misschien als een domme opmerking, maar een klein beetje blauwzweem kan bij printen extra versterkt worden) en anders wordt het misschien tijd voor een andere printer ... 

Als je nu wat meer info gegeven had dan had ik al enkele mogelijke oorzaken niet hoeven uittypen maar ik heb toch ff niks beters te doen

 

22 uren geleden, Stefanie71 zei:

Wat voor printer gebruik je, heeft deze aparte cartridge voor zwart (waarschijnlijk niet) is dan misschien een van de kleuren cartridges te leeg. Als dat het niet is: Wat soort papier gebruik je heb je al eens een ander soort papier geprobeerd. Zijn je zwart-wit prints wel effectief zwart-wit (klinkt misschien als een domme opmerking, maar een klein beetje blauwzweem kan bij printen extra versterkt worden) en anders wordt het misschien tijd voor een andere printer ... 

Als je nu wat meer info gegeven had dan had ik al enkele mogelijke oorzaken niet hoeven uittypen maar ik heb toch ff niks beters te doen

Het is een Epson ET2726 dus met aparte vullingen dus wel een zwart vulling,deze is niet leeg,ik heb ook ff niks beters te doen,inderdaad geen slimme opmerking van de blauwzweem,ik ben geen beginneling!De printer is prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ckv, niemand geeft aan dat je een beginneling bent. Wanneer we niet weten welke variabelen er allemaal in het spel zijn, is het lastig om een gedegen antwoord te geven. Vandaar dat gevraagd wordt of er misschien iets meer informatie vanuit jouw kant gegeven kan worden. Zolang we dat niet weten, is het lastig om in te schatten wat het probleem is. 

 

Goed, dat daargelaten, beschikt de printer over het juiste profiel dat past bij het type papier dat gebruikt wordt?

aangepast door vBartheld
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vBartheld zei:

@ckv, niemand geeft aan dat je een beginneling bent. Wanneer we niet weten welke variabelen er allemaal in het spel zijn, is het lastig om een gedegen antwoord te geven. Vandaar dat gevraagd wordt of er misschien iets meer informatie vanuit jouw kant gegeven kan worden. Zolang we dat niet weten, is het lastig om in te schatten wat het probleem is. 

 

Goed, dat daargelaten, beschikt de printer over het juiste profiel dat past bij het type papier dat gebruikt wordt?

Ja zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ckv zei:

Printer instellingen steeds veranderd onderandere cyaan bijgesteld,aan de vragen die jullie stellen snappen jullie er ook geen bal van.

 

Heb je al eens ander papier gebruikt? En inderdaad, ik snap er ook geen bal van, maar we krijgen de info van wat je WEL al geprobeerd hebt ook maar in hapjes en beetjes door, dat we dan zaken opnoemen die je al gecheckt hebt ligt niet aan ons he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stefanie71 zei:

Heb je al eens ander papier gebruikt? En inderdaad, ik snap er ook geen bal van, maar we krijgen de info van wat je WEL al geprobeerd hebt ook maar in hapjes en beetjes door, dat we dan zaken opnoemen die je al gecheckt hebt ligt niet aan ons he!

Hartelijk dank voor de info,ik ga eens bij epson informeren

AUSTIN7 2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat Epson je hier mee kan helpen. Ik denk overigens dat Epson ook meer info nodig zou hebben dan wat je hier mondjesmaat hebt kunnen delen; anders zouden ze je misschien aanzien voor een beginner 😨 of zelfs wat autoritair vinden, en dat ben je niet!

 

Laat je nog even weten wat de oplossing is, misschien kun je mij als beginneling wat op weg helpen!

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...