Ga naar inhoud

I'm back film (digitaal fotorolletje)


Stefanie71

Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd vind ik het zelf in de categorie 'why' vallen, maar voor wie er geïnteresseerd in is: I'm back film komt op de markt met een digitaal fotorolletje voor gebruik in een analoge camera. Met een digitaal rolletje, een unit buiten de camera en een speciale lens zou je je oude analoge camera om kunnen toveren tot een full-frame digitale camera. De campagne teller loopt nog (net geen 4 dagen staat ie op dit moment op) dus heel veel meer info heb ik nog niet maar wie wil kan een kijkje nemen op de site, nu alvast of over een dag of 4

https://imback.eu/home/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

gaaf.

helaas alleen voor 35mm film niet voor midden of large format. 

Overigens vraag ik me wel af hoe de kwaliteit is, het is toch de grain/korrel die een analoog zo karakteristiek maakt. Is dat in een dergelijke situatie nog vergelijkbaar? 

aangepast door darka

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me maar één toepassing bij voorstellen. Ik heb nog een dik 40 jaar oude,dus analoge spiegelreflex liggen (Als tiener gekocht van het geld van mijn eerste bijbaantje). Als ik dit ding daar in stop heb ik een micro 4/3 sensor terwijl mijn Sony RX10 IV slechts een 1"sensor heeft. Dat zou bij slecht licht een uitkomst kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...